Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er dagene litt tunge! Første gang jeg virkelig har følt det Klaffa, og jeg begynte igrunn å la meg selv få forhåpninger men her er mensen på vei, desverre! Synes det er litt tungt men blir bedre når det er overstått og en ny pp kan begynneHvordan går det med deg?
Her snirkler dagene seg mot "håpe på el"-tid. Sakte. Helga går fort, men overtid på jobb går sakte. Lange dager, trøtt, tenker mye, skjer lite. Tid med mannen, lite.
Huff, håper virkelig du får dette overstått og dere kan begynne på nyttJeg kan skravle littGår og teller ned dagen til UL på onsdag. Jeg håper håper håper alt er ute nå! Blødningene er nesten helt borte, så har trua!
Ellers har jeg en utrolig lite produktiv helg, men det er så deilig. Fortsatt veldig trøtt om dagen, vet ikke om det er pga graviditetshormoner som sitter igjen eller SAen. Sliten er jeg i alle fall. Kunne sikkert sovet til kl 16 idag hadde jeg fått lovGleder meg til kroppen er som normal igjen!
Her er dagene litt tunge! Første gang jeg virkelig har følt det Klaffa, og jeg begynte igrunn å la meg selv få forhåpninger men her er mensen på vei, desverre! Synes det er litt tungt men blir bedre når det er overstått og en ny pp kan begynneDet er vel snart tid for EL for deg nå? Huff, kjedelig med så mye overtid... Blir vel bedre etterhvert?
![]()
Skjønner hva du mener, jeg er også veldig lysten på at denne ventetiden skal være over, dpo er mer gøy.Er ikke like skravlesyk i vente på eggløsningstiden.. Jeg vil ha eggløsning nå, og jeg vil være dpo. I helgen er vi på besøk til svigers. Vi har vært ute med venner i kveld og spist en bedre middag og vært på kino etterpå! Avslappende helg. I morgen blir det middag med svigers, før vi tar turen hjemover igjen. Så blir det ny uke. Jobb mand- onsd. Så er det jentetur på torsd med shopping og god mat ! :-D
Det er så sant. En må nyte livet NÅ. Men det er vanskelig når jeg ønsker og lengter sånn til å starte livet med en familie, med en liten en eller toNoe er det alltid. Lengselen etter "neste syklusfase" kjenner jeg meg igjen i.
Men... jeg har ganske lang erfaring i dette her etterhvert, og de fleste dager klarer jeg å ta et skritt tilbake, kjenne på at det er greit. At ja, jeg er utålmodig, men at det går greit, at jeg ønsker, lengter, men at jeg ikke må glemme at livet er her og nå. Livet som passerer mens man stadig venter på neste fase... det er kjipt. Husk at livet er NÅ.
Noen dager klarer jeg det slett ikke. Andre dager er jeg flinkere
Helt riktig. Men godt å bli minna på det em gang i blantI know. Men likevel, sett pris på der dere to har sammen. Ungene vokser opp, og dere to skal igjen være dere. Ta vare på det hele tiden.
Hvorfor kan en ikke drikke grønn te? Det har jeg ikke hørtVi prøver å nyte som vi alltid har gjort, men det er mange småting som minner meg om prøvinga. Først og fremst at jeg ikke kan drikke grønn te pga folaten. Før jeg begynte å ta folat drakk jeg minst 4 kopper daglig. I tillegg er den denne vinen og osten man helst skal unngå dpo.
På en måte er det veldig koselig med disse påminnelsene. Det minner meg på at vi er på vei til ett nytt stadie i livet, og det føles fint og spennende.![]()
Heihei, så koselig skravletråd
Jeg lurer på en ting, jeg skulle hatt mensen for 22 dager siden, men har ingen symptomer eller noenting på at den skal komme. Har skikkelig sug på potetgull, er kvalm og sliten HELE tiden uansett hvor mye jeg sover, har til å med sovnet på jobb, har skikkelig humørsvingninger og noen dager har jeg såre bryst.
Tok test for 4 dager siden og den var negativ, men har aldri gått så langt over noen gang..
kan fortsatt være gravid? eller er alt håp ute ?
Helt riktig. Men godt å bli minna på det em gang i blantDenne prøve perioden tar på mye.. mye tanker, stress og styr rundt det. Men vi må også være flinke til å nyte hverandre og nyte tiden bare oss to også!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Heihei, så koselig skravletråd
Jeg lurer på en ting, jeg skulle hatt mensen for 22 dager siden, men har ingen symptomer eller noenting på at den skal komme. Har skikkelig sug på potetgull, er kvalm og sliten HELE tiden uansett hvor mye jeg sover, har til å med sovnet på jobb, har skikkelig humørsvingninger og noen dager har jeg såre bryst.
Tok test for 4 dager siden og den var negativ, men har aldri gått så langt over noen gang..
kan fortsatt være gravid? eller er alt håp ute ?
Hvorfor kan en ikke drikke grønn te? Det har jeg ikke hørt![]()