Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med besøk da.
Jeg koser meg med familietid i dag. Akkurat nå leker ungene, og jeg bare nyter å sitte og høre på dem, de lager lyd, javisst, men de koser seg begge to, sammen. Hun er stor nok til å ville og få lov til å være med i hans lek. Ja, fått lov har hun jo fått hele veien, han så jo egentlig for seg en "baby" som skulle være ca 1 år gammel og leke på gulvet med ham da hun ble født, så han var noe skuffet over størrelsen, men har lekt med henne hele veien. Jeg har et bilde av dem begge under babygymmen, hun sånn kanksje 3-4 mnd, og han som ligger ved siden av og slår på lekene så de danser over henne. Men han synes det er mer gøy ettersom hun har vokst opp og tatt mer del i leken.
Nå er de for all del ikke bestevenner hele tiden, og delvis kan de høyeste lydene komme av at de begge vil ha den samme tingen, alene. Men de er oppriktig glade i hverandre, og dette søskenforholdet er veldig fint å få observere.
Jeg er spent på hvordan det vil bli om vi får en til. Kanskje er balansen med to helt perfekt, eller kanskje vil en liten en som de begge kan ta del i oppveksten til være en ytterligere glede. Jeg visste da vi fikk henne at vi tok fra ham noe, den statusen som enebarn, som har begge foreldrene for seg selv, de mistet han, men jeg mente at verdien i det å få et søsken ville på sikt oppveie det. Og det ser det ut til at har stemt.
Han vil nok absolutt fint takle en baby til tror jeg, det er vel henne jeg er mest spent på. HAN har nemlig ikke vørt mye sjalu etter at han fikk en lillesøster, men HUN kan fint være sjalu av seg ja...
De blir fort vant til detJeg tror eldste definitivt vil bry seg, glede seg og passe på. Ville hjelpe til. Derved vil yngste hjelpe til, hun vil alt han vil. Men hun kan bli sjalu. Vi får se.
Lykke til med forsone, jeg håper mensen ikke kommer da![]()
Kjenner meg igjenSå trist. Kjenner jeg selv ikke klarer å se sånne ting. Grinner så lett. Idag begynte jeg å grine pga at mannen ikke ville bli med til trening NÅ MED EN GANG, istedet for om 10 min pga en serie han.. uff, noen dager synes jeg så synd på han. Men han bare ler av mg.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Må si at det rareste er at jeg merker litt at det skjer noe i livmoren. Men utenom det, ingen symptomer slik som ømme pupper, trøtt, kvalme eller noe som helst som kan tyde at jeg er kansje er gravid
Spennende altså! Gleder meg til oppdatering. Hadde aldri klart å vente.. hehe.Må si at det rareste er at jeg merker litt at det skjer noe i livmoren. Men utenom det, ingen symptomer slik som ømme pupper, trøtt, kvalme eller noe som helst som kan tyde at jeg er kansje er gravid