**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Deilig å bare slappe av på sofaen med tv og ikke ha noen planer overhode :) Hvertfall når formen ikke er helt på topp

Da er vi to :p

Godt det er ikke bare meg. Er innom minst hver time nesten. .. lol..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha er nok noe sånt noe her og. Er så lett å trykke på appen :p

God morgen, planer for dagen da?

Jeg skal rydde hus, se om det er ingen nok snø til litt ski når det blir lyst, og ut sammen med mannen i kveld. Det har vi ikke vært sånn på... Evigheter. Noen bryllup i min familie, men ellers ikke siden... Før vi fikk barn i alle fall.

Jeg fikk mensen i dag, presis er den i det minste. En time etter to naproxen er jeg fungerende.

I dag skal vi bare slappe av og ta det med ro :) Nå har vi hatt planer hver eneste helg siden ja jeg kan ikke huske sist vi ikke hadde planer :)

Det er ikke alltid så lett å være en prøver... Bestevenninnen min har neste nettopp født og to av mine nærmeste venninner har termin til sommeren. Her sitter jeg nok en gang og planlegger babyshower. Alltid vertinne, aldri hedersgjest... Unner alle det, men samtidig er det litt tungt
*klem*

- Taster med appen -

Heeeerlg!! :D Åh jeg er så sliten! O.o i morgen skal jeg gjøre ingenting. Idag skal jeg litt mer. Er så sliten at beina mine føles tunge og kraftløse.

- Taster med appen -

Heeeerlg!! :D Åh jeg er så sliten! o_O i morgen skal jeg gjøre ingenting. Idag skal jeg litt mer. Er så sliten at beina mine føles tunge og kraftløse.

- Taster med appen -
Sånn hadde jeg det i går og! Så det var sååå godt å bare kunne sove frem til jeg våknet av meg selv :)

Idag skal jeg på shopping. Nytt sengtøy til den nye senga. Litt nytt interiør, duker o.l. Og strikketøy :-D Ikveld er det god mat og film med mannen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I dag jublet jeg over at jeg var i dpo men kom på at hm det er fortsatt 10 dager til en test kan være positiv og det er faktisk veldig lenge :P Jubelen stoppet opp litt :p Hihi...

Er alle på farta i kveld ?:) Sitter hjemme og ser på moneyball vi :)

Andre blødning er ferdig.
G-testene har begynt å bli svakere.

Ser ut som om denne MA'en endelig er ved å bli ferdig.
Håper på EL om et par uker

Så deilig for deg å bli ferdig med dette nå så du kan begynne på nytt igjen :)

Ja, twinkle, i kveld er vi på byen. Fest med jobben til mannen. Ikke hverdags dette, vi har vel ikkje gjort noe sånn siden vi fikk barn.

Ja, twinkle, i kveld er vi på byen. Fest med jobben til mannen. Ikke hverdags dette, vi har vel ikkje gjort noe sånn siden vi fikk barn.
Så deilig å komme seg litt ut og bare være kjærester og få tankene over på noe annet :) Koos dete masse :)

Nå er endelig mannen på vei hjem fra jobb, det ble mye lenger enn planlagt i dag. Vi skal kose oss med take away og film, men det er nok fare for at jeg sovner. :)

God morgen :)

Jeg og eldste er trygt plassert i sofaen nå. Han er jo gammel nok til å plasseres i sofaen under et pledd med tv egentlig, men jeg regnet med at søstra kom til å våkne isamme rennet, så jeg sto bare opp med ham og satte meg under et pedd sist. Hun sover visst godt i senga mi sammen med mannen enda... Jaja.

Etter frokost la jeg meg igjen og sov et par tre timer. Det gjorde godt

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp