**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
God morgen jenter :) Håper dere får en fin dag :)

Takk det samme!

Gleder meg over at det snart er lunsj (vel, om en time, jeg er sulten...) og at da er halve dagen på jobb omme, ingen overtid i dag. Kose med ungene!!!

Hørtes veldig deilig ut :) Her venter jeg bare på at jeg skal på jobb! Jobbe i hele kveld... Er så lei

Var på sykehuset i dag.
Alle restene etter MA'en er ute så da er det bare å starte prøvingen igjen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var på sykehuset i dag.
Alle restene etter MA'en er ute så da er det bare å starte prøvingen igjen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Godt å høre :) Håper det snart klaffer igjen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til, håper du lykkes fort.

Lykke til :)

Endelig litt pause... Går i ett på jobb i kveld og alle har fått pause mens jeg såvidt får tid til 15 min ... Er litt lei av opplegget :) Men, men trenger penger :D

Jeg jobber på sykehjem :p

Ja, er fryktelig tungt her og sliter allerede med ryggvondt når jeg er på jobb så blir spennende å se hvordan dette går når jeg blir gravid.

Gonatt fine damer :-)

Sov godt :)

Er dere hormonelle rundt EL jenter? Jeg klarer ikke å styre hormonene mine. Jeg blir lei meg av alt mannen sier hvis det er noe imot meg, jeg har liggi nå en halv time og strigrått for absolutt ingenting :p er ikke vant til det overhode!

Æsj. Det er greit at mensen kommer, for da kan jeg starte på en ny pp. MEN jeg kunne greid meg uten menssmertene! F@@@! :p

Æsj. Det er greit at mensen kommer, for da kan jeg starte på en ny pp. MEN jeg kunne greid meg uten menssmertene! F@@@! :p
Sliter du med mye smerter? Det gjør jeg og... Kan ikke være på jobb første dagen i mens noen ganger jeg, har besvimt flere ganger og det er bare så forferdelig grusomt! Men den beste følelsen når det slipper opp :)

Sliter du med mye smerter? Det gjør jeg og... Kan ikke være på jobb første dagen i mens noen ganger jeg, har besvimt flere ganger og det er bare så forferdelig grusomt! Men den beste følelsen når det slipper opp :)
Oi. Såpass ja! Det er heldigvis ikke så ille til meg, bare kommer i bølger i løpet av dagen. Og det er vel mer ubehagelig istedet for vondt i forhold til deg. Ekkelt å ha så vondt at du besvimer da..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp