**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nye episoder av greys!

TV!

Passe aktivitet etter ukas andre 12-timers dag

Må bare legge inn her og. Ser dere noe? Er bare på den nyeste testen jeg ser noe på bilde.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1389181341091.jpg
    1389181341091.jpg
    64 KB · Visninger: 65
  • 1389181421941.jpg
    1389181421941.jpg
    57,3 KB · Visninger: 68
Jeg ser dessvere ikke noe på bildene. Kansje noe nesten litt usynlig på den i midten? Håper jeg tar feil og at det er noe der. Blir spennende å følge dg :p

Tok en ny nå

Vedlegg

• 1389185466512.jpg
    1389185466512.jpg
    55,4 KB · Visninger: 65
  • 1389185486955.jpg
    1389185486955.jpg
    59,9 KB · Visninger: 66
Ettet 17 min

Vedlegg

• 1389185735676.jpg
    1389185735676.jpg
    62,4 KB · Visninger: 67
Ser noe på den i farger

Trolli, tror du er gravid! Kan se streken på den siste testen. Oi oi oi, så heldig du er!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva skjer i kveld da?

Her i huset har jo jeg en etterlengtet "fridag", som slett ikke er fri, men at jeg sluttet til vanlig tid. Mannen kunne ikke gå like tidlig, så han kom med bussen, men noe tidligere enn jeg har vært disse ti siste dagene da.

Jeg hentet ungene, fikk kos og glede når jeg hentet eldste, og yngste ville ikke være med hjem... endte med å bære henne ut i bilen, med jakke og sko i den andre hånden min. Heldigvis er det mild vinter...

Vi laget oss middag og koste oss sammen, hun ville se barbie filmen hun fikk i julegave med broren, og han ville spille angry birds på ipad, men jeg fikk nå min dose med kooooos likevel.

Så kom mannen hjem i det vi skulle til å lage kveldsmat, og de endret pesonlighet. Jeg vet ikke om det er "mamma skal ikke legge oss!!!" eller "pappa kom hjem", men kveldsstellet var et makk, med unger som stakk av, og ikke samarbeidet. Men så fikk jeg ungene i seng, og mannen gikk på fotballtrening. Yngste sovnet ganske fort, og eldste.... sovnet jeg sammen med.

Jeg SKULLE egentlig sykle 10 km i kjellergangen når de hadde sovnet, men jeg tror sannelig ikke jeg orker, jeg orker ikke tanken på å skulle dusje etterpå heller. Jeg har mest lyst å bare legge meg...

Dette SKULLE være en rapport om at vi skulle så blomsterfrø, men det ble ikke noe av, vi får se i helga kanskje? Eldste har sådd to frø i en potte i vinduskarmen, men jeg trooooor ikke det blir helt det han tenker seg, og har lovet ham at han heller kan få så noen blomsterfrø som skal sås tidlig. De to i vinduet har han hatt med seg hjem fra barnehagen. Det er lønnetrær...

Her skjer det lite... Vært hos en venninne og klipt håret hennes.. I morgen er det jobb frem til onsdag neste uke :( ønsker meg helgefri og jeg ønsker meg eggløsning:p

12 timer på jobb i dag. Eller litt mer, fra 7:39 til ca 20:10, da inkl halvtime ubetalt lunsj så ca tolv timer arbeidsdag.

Lenge igjen med andre ord.

Sniker inn her støtt og stadig. Teller timer og sekunder til testing. Om...5-9 dager en gang...

Etter et lite fravær er jeg tilbake her.
Veldig trist og se at en del av de gamle kjenningene er her fremdeles.
Håpet på å møte færrest mulig av dere.
At dere var hoppet over på september -14 eller noe slikt.

Har bestilt flere g-tester nå for å kunne vite når hCG'en er ute av kroppen, og så er det vel på'n igjen..

Har bestilt flere g-tester nå for å kunne vite når hCG'en er ute av kroppen, og så er det vel på'n igjen..
Ble så trist når jeg leste du hadde mistet. Håper du blir raskt gravid igjen :-) Klemmer♥♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Må bare legge inn her og. Ser dere noe? Er bare på den nyeste testen jeg ser noe på bilde.

Jeg ser noe

Åh nei, du skulle jo ikke tilbake :( Så trist..

12 timer på jobb i dag. Eller litt mer, fra 7:39 til ca 20:10, da inkl halvtime ubetalt lunsj så ca tolv timer arbeidsdag.

Lenge igjen med andre ord.

Sniker inn her støtt og stadig. Teller timer og sekunder til testing. Om...5-9 dager en gang...

Det er lange dager ja... Kjenner jobben tar mye energi om dagen altså! Ikke bra. Godt du har noe å se frem til :) Her er det lenge til testing, har ikke hatt el enda...

Huff, stakkars deg :( Men velkommen tilbake da, selv om vi alle skulle ønske du kunne forbli i augstforumet..

Jeg er hjemme. Det er godt. Ungene sover, og det gjør snart jeg også kjenner jeg :)

Men i morgen er det fredag, bare normal arbeidsdag på 7,5 timer (pluss lunsj) og hjem til middag med ungene. Og så er det helg :)

Nå skal jeg bare sløve litt med pc, så er det natta, og i morgen er jeg 6 dpo. tiden snirkler seg avsted.

Jeg har vært litt "heldig" på en måte i det siste, når jeg ikke har visst at jeg har vært dpo før sånn 4-5 dpo, da går tiden myyyye fortere mot testing enn når man skjønner det 1 dpo!

Her sitter vi og skriver pakkeliste. I morgen drar vi til fjells igjen! Skal bli nydelig å få stått litt på ski igjen:)

Ellers har vi vært på juletrefest med barnehagen, og som vanlig håvet inn på lotteriet...nesten pinlig å vinne så mye. Håper snart vi kan vinne et annet lotteri;)

Og i morgen begynner forhåpentligvis tempingen igjen etter en periode med mensen og deretter feber.

God følelse i dag, med andre ord! Mye bra!

Det er ikke alltid så lett å være en prøver... Bestevenninnen min har neste nettopp født og to av mine nærmeste venninner har termin til sommeren. Her sitter jeg nok en gang og planlegger babyshower. Alltid vertinne, aldri hedersgjest... Unner alle det, men samtidig er det litt tungt

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp