Kraftige menssmerter, bygger seg opp nå.
Mulig dette var hcg-rekorden gitt, men ser kanskje ut som det blir akkurat samme resultat som før. Dustekropp,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kraftige menssmerter, bygger seg opp nå.Mulig dette var hcg-rekorden gitt, men ser kanskje ut som det blir akkurat samme resultat som før. Dustekropp,
Har ikke du noen barn fra før?
Hvordan var det da?
Slik jeg husker det fra tidligere, har jeg alltid hatt masse mensen smerter i begynnelsen
Haha ja, mannen har sagt det han også "Vi har det så bra om dagen!!" Han virker nesten litt euforisk om dagen! Og det er jo deilig!
Kraftige menssmerter, bygger seg opp nå.Mulig dette var hcg-rekorden gitt, men ser kanskje ut som det blir akkurat samme resultat som før. Dustekropp,
Nei, prøver på førstemann.
Jeg har lest at mange skriver om murringer, men nå har jeg sånne kraftige menssmerter, og det kjennes ut som hakket før jeg ville tatt smertestillende.![]()
Nei, prøver på førstemann.
Jeg har lest at mange skriver om murringer, men nå har jeg sånne kraftige menssmerter, og det kjennes ut som hakket før jeg ville tatt smertestillende.![]()
Krysser SÅÅÅÅÅÅ fingrene for deg nå!
Hadde det når jeg var gravid med minsten..
Veldige mensen smerter
MEN det kan også være helt ufarlig! Positive tankerDette går så bra
Det er bare spira di som fester seg ordentlig
![]()
Håper du har rett.
Takk! Det er godt å høre. Men nå fikk jeg veldig lyst til å legge meg og få morgendagen overstått.
Min mor blødde mye da hun gikk med min bror. Det ble tatt ul, og legen fant ikke liv. Mamma nekter, han ER der, han LEVER sa hun. Undersøkelsen skulle avsluttes etter 20 minutter, men legen holdte på i nesten tre kvarter. Da fant han.... min bror.
Selv har jeg blødd i alle mine svangerskap. De to første ble det jo barn av likevel. Den siste ble jo ikke det, men altså.
Du blør jo ikke engang? Smerter OG blod, det er ingen god kombo, men at det kan være ganske så vondt å være nygravid.... ja, det kan det.
Nå skal du slappe av, legg en varmeflaske på magen, det hjelper i alle fall meg mot krampene. Så holder du ut litt til, også legger du deg.
Så skravler du deg gjennom morgendagen, jeg lover å sjekke etter innlegg (fra mobilen, fra jobb, sånn uten at noen ser meg) jevnt og trutt, og svare deg som best jeg kan. Vi kan telle timer til du kan ringe legen, vi kan diskutere om jeg er 5 eller 10 dpo, vi kan skravle om julevask og julebakst og julegaver om du vil.
Så ringer du legen i morgen ettermiddag, for det kunne du, ikke sant? Også rappoterer du hver, eller annenhver, gang du har vært på do for å se at mensen ikke er kommet enda.
Også... vips, så er det kvelden, og da skravler vi litt til, også putter vi deg i seng, og det er plutselig fredag.
Det er ren tortur noen ganger...Hva er der å gjøre?
Vente og se.