Skal du ta blodprøver denne gangen?Takk! Det er godt å høre. Men nå fikk jeg veldig lyst til å legge meg og få morgendagen overstått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du ta blodprøver denne gangen?Takk! Det er godt å høre. Men nå fikk jeg veldig lyst til å legge meg og få morgendagen overstått.
Det er ren tortur noen ganger...
Dette skal gå bra! Vi heier på deg alle sammen! Prøv å sove godt i natt, plutselig er det i morgen, og da er alt bedre skal du se!Tusen tusen tusen takk Sara. Nå begynte jeg visst å gråte. <3 <3
Ikke noe blod enda nei. Jeg skal holde dere oppdatert i morgen. Nå skal jeg kose meg med vofsen og varme på magen og slappe av litt før jeg legger mer. Logger ut herfra nå. Må bare slappe av litt.
Skjønner forresten at det er vanlig å ha vondt, men jeg blir jo redd med min historie. Det er ikke meningen å syte.
Hehe, kanskje den temperaturmåleren din er litt på tur rett og slett?Jeg veksler mellom å bli lettere gal av det, og å tenke at "sånn er jeg jo bare", Det er jo ikke første gang jeg har hatt uviss el-dag...
Det er jo derfor jeg har gått igang med vaginal temping, for en klarere graf.... nei...
Æ hadd å masse mensenmurringa gangen her, men trur det e helt normaltKraftige menssmerter, bygger seg opp nå.Mulig dette var hcg-rekorden gitt, men ser kanskje ut som det blir akkurat samme resultat som før. Dustekropp,
Hehe, kanskje den temperaturmåleren din er litt på tur rett og slett?
Jeg bruker to ulike, og de er veldig enige, så jeg tror ikke det heller
KROPPEN MIN derimot, den er nok stadig på bærtur....
Nå tar jeg natta, så er det ny dag i morgen, og jeg skal spent føgle lykkeliten time for time
Min er på tur om dagen den også..Jeg bruker to ulike, og de er veldig enige, så jeg tror ikke det heller
KROPPEN MIN derimot, den er nok stadig på bærtur....
D e fortsatt håp så læng tanta ikke kjæmArgh, jeg får ikke sove! Ligger bare og tenker på når testene kommer i posten og om TR kommer på fredagSitter å kjenner etter symptomer hele tiden, blir jo helt tussete jeg
Testen min var jo negativ på mandag, er det fortsatt håp for meg tro?
![]()
Så skummelt med magesmertene. Krysser alle fingrer for deg. Er løye med den sovingen. Jeg og er sånn når jeg venterpå svar eller lurer på ka vei det går, så ser jeg for meg sengå. Helste tidlig i seng å sova lengst mulig.
Klart du blir redd, og klart du har lov til det også.
Jeg husker ikke helt når du egentlig har ikm?
Men... jeg krysser alt jeg har for deg. (Jeg er jo dpo uansett, så jeg kan like godt krysse beina også om det hjelper)
Lurer på Crinone jeg. Er det sånn som jeg tror at den ekstra progresterontilførsele kan være med på at egget kan feste seg bedre? Jeg skal bruke det ved positiv test, men har lyst til å høre med gyn om jeg kan ta det fra rett etter eggløsning. 2 av gangene jeg har mistet er i uke 4 og 5 ca. En gang i uke 9, men var aldri en normal utvikling og engang i uke 8, då var det normal utvikling.
Skal du ta blodprøver denne gangen?
Dette skal gå bra! Vi heier på deg alle sammen! Prøv å sove godt i natt, plutselig er det i morgen, og da er alt bedre skal du se!
Æ hadd å masse mensenmurringa gangen her, men trur det e helt normaltDet kainnn vær livmora som strekke sæ ¨å spireliten som skape murringan....men skjønne bekymringa di...Krysse fingran for at aillt går bra æ
![]()
Kanskje vi får to lykkelitner på august
Vår Lykkeliten_86 og Lykkeliten![]()