**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jada, ser ut som om jeg blir vip mens jeg enda er på FS jeg også.

Får lage meg litt middag, ikke spydd i hele dag, spist en hel brødskive idag også! Går rette veien nå!

VIP du og ja. Hm..

Ja, du får lage deg mat - bra du får ned noe uten at noe kommer opp igjen! :D

VIP du og ja. Hm..

Ja, du får lage deg mat - bra du får ned noe uten at noe kommer opp igjen! :D
17. januar meldte jeg meg inn, mangler noen hundre innlegg, men du veit- det går fort om jeg vil :P

Der kan du se, da har det gått fort siden sist jeg sjekka :p Haha

:D Går fort her inne vettu. Da er det bare å vente til 17. januar da. Hmm.. Jeg krysser jo fortsatt fingrene for at du plutselig får en overraskelsspire jeg da. Så du må flytte fra FS du og.

Trøndersodd på boks er fine greier! Salt og godt, glir lett ned i magen! Også kanskje jeg skal finne meg en film på netflix igjen.. Så et par igår, idag har jeg hatt energi nok til å spille playstation og gå en liten tur med bikkja.

:D Går fort her inne vettu. Da er det bare å vente til 17. januar da. Hmm.. Jeg krysser jo fortsatt fingrene for at du plutselig får en overraskelsspire jeg da. Så du må flytte fra FS du og.
Hadde vært stas det!

Åh ja, jeg snakka med fertilitetsklinikken på mandag, og de sa at vi kom til å komme inn før det som står i brevet :D Spennende- spennende!

Åh ja, jeg snakka med fertilitetsklinikken på mandag, og de sa at vi kom til å komme inn før det som står i brevet :D Spennende- spennende!

OJ! SÅ BRA! Yes! Det var gode nyheter. :) :D

Ånei! Chuma har sannsynligvis hatt en kjemisk graviditet. :( Negativ blodprøve i dag. :( Så utrolig trist.

OJ! SÅ BRA! Yes! Det var gode nyheter. :) :D
Ja, det var stas å høre :D Men jeg frykter at det ikke er noe med noen av oss, at vi bare er en "dårlig match" eller hva jeg skal kalle det. Mannen min er bare supersøt og har sagt at han heller vil leve et liv uten barn enn et liv uten meg. Jeg sier det er uaktuelt å leve uten barn, klarer ikke å se for meg hva vi skal fylle livet med da? Men barn blir det, på den ene eller andre måten!

Hmm.. Kanskje du har hatt EL da?
Med den lille stigningen der? Tror ikke det. Pleier å ha over 36,50 etter el. Men jeg har glemt å tempe så mye denne perioden, at det er ikke godt å si.

Ja, det var stas å høre :D Men jeg frykter at det ikke er noe med noen av oss, at vi bare er en "dårlig match" eller hva jeg skal kalle det. Mannen min er bare supersøt og har sagt at han heller vil leve et liv uten barn enn et liv uten meg. Jeg sier det er uaktuelt å leve uten barn, klarer ikke å se for meg hva vi skal fylle livet med da? Men barn blir det, på den ene eller andre måten!

Kan jo hende det er noe "smågalt" som trenger en mindre justering da? Sånn som jeg håper at det er Crinone som skal hjelpe meg nå. Du skal få barn! Det bestemmer jeg! *Forsøker å fortelle universet at FruJohnsen må få barn!*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp