**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det hadde vært fantastisk. Jeg sitter og googler om kjemisk graviditet og har funnet MANGE som beholder spiren med en gang de får Crinone. Jeg SKAL ha Crinone når jeg drar fra gynekologen på tirsdag. :D Det har jeg bestemt nå.
Æ regne med du får Crinone æ,særlig etter 3 kjemiske :) Da kainn d hend det blir Augustbaby da :)

Krysse fingran for at gubben e heim rundt neste el æ, så kaaaaanskje d sitt en spireliten her å snart :)

Mmmm. det hørtes faktisk godt ut :) God hælg :):):)

Ja, det syntes jeg er godt. :) Blir en fin blanding av søtt og syrlig, og det er alltid de beste drinkene synes jeg.

Æ regne med du får Crinone æ,særlig etter 3 kjemiske :) Da kainn d hend det blir Augustbaby da :)

Ja. Det håper jeg. Blir eventuelt en august/september-spire ja, mest sannsynlig september. Men shit samme, vi ordner oss i forhold til bhg på et eller annet vis - så lenge jeg får en baby så er jeg fornøyd uansett jeg. :D

Ja. Det håper jeg. Blir eventuelt en august/september-spire ja, mest sannsynlig september. Men shit samme, vi ordner oss i forhold til bhg på et eller annet vis - så lenge jeg får en baby så er jeg fornøyd uansett jeg. :D
Aillt ordne sæ som regel :) Baby e viktigere enn barnehageopptak ja ;) :)

Aillt ordne sæ som regel :) Baby e viktigere enn barnehageopptak ja ;) :)

Ja. Men synes fortsatt reglene om 1. september er helt på tryne. Det er ikke alle som kan bestemme terminen til babyen sin......

Ja. Men synes fortsatt reglene om 1. september er helt på tryne. Det er ikke alle som kan bestemme terminen til babyen sin......
Heilt enig,burde vorre nok bhage- plassa,sånn at man kan få ha ongan i bhage,uansett når dæm e født...:rolleyes:

Heilt enig,burde vorre nok bhage- plassa,sånn at man kan få ha ongan i bhage,uansett når dæm e født...:rolleyes:

Ja. :) 1 1/2 år kunne sikkert babyen vært hjemme, sånn ideelt sett for meg og babyen tenker jeg, men etter det synes jeg de blir så aktive og sosiale at jeg tror både babyen og meg kunne hatt godt av litt fritid fra hverandre. :p Og om jeg får barn i september så er det jo egentlig først når babyen er 2 år at den får plass, og det synes jeg er veldig sent. De fleste småbarn jeg kjenner har vært fryktelig aktive og trengt hvert fall noen timer i barnehagen på dagtid i den alderen. Fulle, lange dager er jo ikke nødvendigvis målet når de er så små, men jeg synes at det virker som barna har veldig godt av lek og samspill med andre barn og også det å forholde seg til andre voksne enn mamma og pappa. Så jeg vil veldig gjerne ha lille i barnehagen etter hvert ja.

Noen planer for helgen da?

Noen planer for helgen da?

Kroppen min e raaaaar, hatt mensenmurringa i 3-4 daga no, så no bør derre tanta kom snart,så æ blir færdi me skjitn!!!!!:p

Æ å ongan ska heim t mamma å bestemor ,slapp av,bak pepperkaker å bærre kos oss :) Har du nå planer da?

Nei, ikke egentlig. Blir vel å fortsette med rydding og oppussing her hjemme. Vi holder liksom litt på innimellom og mannen dro i gang nye prosjekter i starten av november, men nå må vi få ryddet opp før jul. :)

hihi, det er bra :)

Når du siterte meg nå så ser jeg at det var dårlig norsk gitt. Skulle stå "Så på tv mens jeg STRIKKET da."

Nå i kveld har jeg samme dilemma en gang til da. Har litt lyst til å strikke og se på tv, og har litt lyst til å høre på musikk, skravle på BV og surfe på internett. :p

Nei, ikke egentlig. Blir vel å fortsette med rydding og oppussing her hjemme. Vi holder liksom litt på innimellom og mannen dro i gang nye prosjekter i starten av november, men nå må vi få ryddet opp før jul. :)

Snart jul :D Gler mæ t jul,sjøl om det e litt stress fø jul....:p

Jeg har forresten tenkt til å kjøpe et røkelsesstativ til å brenne kongerøkelse i adventstiden, men hvor finner man et fint sånn røkelsesstativ? Jeg synes dette var fint, jeg fant det da jeg googlet, lagt ut på en blogg, men står jo ikke hva det heter eller hvor det er kjøpt:

cimg0478.jpg

Vi holder også på med litt oppussing. Begynte i sommer da, måtte avrette og fliselegge hele kjelleren pga høye radon-verdier. Så skulle vi pusse opp kjellerstua og et kontor/soverom der nede i tillegg. Planen var at det skulle stå ferdig til i morgen, men det er litt småplukk igjen. Litt lister her og der, en vinduskarm som skal males....og masse rot som må ryddes opp før vi får vaska ferdig og satt møblene på plass. Men det blir fint da :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp