Mmmm. det hørtes faktisk godt utJa, det er sånn det ligger an nå. Blander grapefruktjuicen med Sprite Zero da - det er jo helg, så får jeg følelsen av at jeg får meg en "drink".![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm. det hørtes faktisk godt utJa, det er sånn det ligger an nå. Blander grapefruktjuicen med Sprite Zero da - det er jo helg, så får jeg følelsen av at jeg får meg en "drink".![]()
Æ regne med du får Crinone æ,særlig etter 3 kjemiskeDet hadde vært fantastisk. Jeg sitter og googler om kjemisk graviditet og har funnet MANGE som beholder spiren med en gang de får Crinone. Jeg SKAL ha Crinone når jeg drar fra gynekologen på tirsdag.Det har jeg bestemt nå.
Mmmm. det hørtes faktisk godt utGod hælg
![]()
Æ regne med du får Crinone æ,særlig etter 3 kjemiskeDa kainn d hend det blir Augustbaby da
![]()
Heilt enigJa, det syntes jeg er godt.Blir en fin blanding av søtt og syrlig, og det er alltid de beste drinkene synes jeg.
Aillt ordne sæ som regelJa. Det håper jeg. Blir eventuelt en august/september-spire ja, mest sannsynlig september. Men shit samme, vi ordner oss i forhold til bhg på et eller annet vis - så lenge jeg får en baby så er jeg fornøyd uansett jeg.![]()
Aillt ordne sæ som regelBaby e viktigere enn barnehageopptak ja
![]()
![]()
Heilt enig,burde vorre nok bhage- plassa,sånn at man kan få ha ongan i bhage,uansett når dæm e født...Ja. Men synes fortsatt reglene om 1. september er helt på tryne. Det er ikke alle som kan bestemme terminen til babyen sin......
Heilt enig,burde vorre nok bhage- plassa,sånn at man kan få ha ongan i bhage,uansett når dæm e født...![]()
Æ å ongan ska heim t mamma å bestemor ,slapp av,bak pepperkaker å bærre kos ossNoen planer for helgen da?
Æ å ongan ska heim t mamma å bestemor ,slapp av,bak pepperkaker å bærre kos ossHar du nå planer da?
Ja, det kan jeg gjøre, men ender opp med å skravle og ikke strikke da tror jeg.Men jeg så på tv mens jeg strikker da. Så litt multitasking ble det jo.
Sent from my iPad using BV Forum
hihi, det er bra![]()
Nei, ikke egentlig. Blir vel å fortsette med rydding og oppussing her hjemme. Vi holder liksom litt på innimellom og mannen dro i gang nye prosjekter i starten av november, men nå må vi få ryddet opp før jul.
Snart julGler mæ t jul,sjøl om det e litt stress fø jul....
![]()
Nei, ikke egentlig. Blir vel å fortsette med rydding og oppussing her hjemme. Vi holder liksom litt på innimellom og mannen dro i gang nye prosjekter i starten av november, men nå må vi få ryddet opp før jul.![]()