**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg klarer uansett ikke å strikke med en hånd. Klarer du det? :eek: Fnis. Hihi.. Når jeg er på BV så må jeg ha en hånd fri. :p Skravlehøna.

*Taster på app på mobilen*

Det er jo bare å bruke foten i stedet :P haha, nei, jeg strikker ikke akkurat mens jeg skriver, men mens jeg venter på svar :D endte dessverre med å rekke opp en hel masse i stedet i går, men nå har jeg tatt det igjen! Noen fordeler å være hjemme med sykt barn!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo bare å bruke foten i stedet :P haha, nei, jeg strikker ikke akkurat mens jeg skriver, men mens jeg venter på svar :D endte dessverre med å rekke opp en hel masse i stedet i går, men nå har jeg tatt det igjen! Noen fordeler å være hjemme med sykt barn!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det kan jeg gjøre, men ender opp med å skravle og ikke strikke da tror jeg. :p Men jeg så på tv mens jeg strikker da. Så litt multitasking ble det jo. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Kroppen prøver på EL allerede fra CD 8 denne runden her. Begynte vel på cd 12 sist, men ikke åpen tapp før CD 18. Nå har jeg åpen tapp i dag, CD 10. Begge disse syklusene er jo etter en kjemisk. Til vanlig har det bare vært oppbygging til EL i 4-5-6 dager før EL, og EL har vært på CD 17. Jaja. Tidlig EL er jo greit det da, større sjanse for august baby. Bare jeg rekker å få crinone nå da.

Tatt ny EL-test nå, og der var de ikke mye tvil
Jeg verper...

Maaaaang daga t æ får neste el å da e mest sannsynlig gubben bort igjæn :p
Ja,ja,blir en gang på nyåret da :) Håpe dokk har flytta ut da!!;)

Sia det har gått så fort å lett dæm 3 første gangan, så tar det sikkert laaang tid gangen her :)

Noen andre som er innom i kveld da? Jeg er så forundret over kroppen min i kveld jeg, hadde egentlig tenkt til å drikke vin til maten i morgen, men nå tror jeg kroppen prøver på EL så da lar jeg være.

Noen andre som er innom i kveld da? Jeg er så forundret over kroppen min i kveld jeg, hadde egentlig tenkt til å drikke vin til maten i morgen, men nå tror jeg kroppen prøver på EL så da lar jeg være.
Du får ta dæ et glass grapefruktjuice i stedet for ;)

Du ska få en først, så får æ 2 mnd etterpå ,å begge ska behold :)

Det hadde vært fantastisk. Jeg sitter og googler om kjemisk graviditet og har funnet MANGE som beholder spiren med en gang de får Crinone. Jeg SKAL ha Crinone når jeg drar fra gynekologen på tirsdag. :D Det har jeg bestemt nå.

Du får ta dæ et glass grapefruktjuice i stedet for ;)

Ja, det er sånn det ligger an nå. Blander grapefruktjuicen med Sprite Zero da - det er jo helg, så får jeg følelsen av at jeg får meg en "drink". :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp