Jeg klarer uansett ikke å strikke med en hånd. Klarer du det?Fnis. Hihi.. Når jeg er på BV så må jeg ha en hånd fri.
Skravlehøna.
*Taster på app på mobilen*
Det er jo bare å bruke foten i stedet
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer uansett ikke å strikke med en hånd. Klarer du det?Fnis. Hihi.. Når jeg er på BV så må jeg ha en hånd fri.
Skravlehøna.
Det er jo bare å bruke foten i stedethaha, nei, jeg strikker ikke akkurat mens jeg skriver, men mens jeg venter på svar
endte dessverre med å rekke opp en hel masse i stedet i går, men nå har jeg tatt det igjen! Noen fordeler å være hjemme med sykt barn!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Tatt ny EL-test nå, og der var de ikke mye tvil
Jeg verper...
Sent from my iPad using BV Forum
Oj oj oj. Kanskje vi legger gullegget på likt.![]()
Det hadde vært koselig![]()
Maaaaang daga t æ får neste el å da e mest sannsynlig gubben bort igjæn
Ja,ja,blir en gang på nyåret daHåpe dokk har flytta ut da!!
![]()
Men vi kan da komme på besøk hit å holde deg med selskap
Åh. Jeg håper vi kan flytte ut snart og heller besøke FS innimellom.

Det synes æ dokk kainn gjør jaMen vi kan da komme på besøk hit å holde deg med selskap
D håpe æ åÅh. Jeg håper vi kan flytte ut snart og heller besøke FS innimellom.
D håpe æ å![]()
Du ska få en først, så får æ 2 mnd etterpå ,å begge ska beholdDu skal få ny spire straks, og den skal du beholde!![]()
Du får ta dæ et glass grapefruktjuice i stedet forNoen andre som er innom i kveld da? Jeg er så forundret over kroppen min i kveld jeg, hadde egentlig tenkt til å drikke vin til maten i morgen, men nå tror jeg kroppen prøver på EL så da lar jeg være.
Du ska få en først, så får æ 2 mnd etterpå ,å begge ska behold![]()
Du får ta dæ et glass grapefruktjuice i stedet for![]()