**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
vip ja... det skulle jeg ja...

vip er minst et års medlemsskap og 6000 innlegg eller noe sånn. ikke noe mer spennende enn det, tror jeg.

Fy søren, en skulle tro stuevinduene blåser inn... Jeg ville ikke vært det minste overrasket om det var vått på gulvet.

Vi har fire vinduer, ti store og to vanlige, samt dør med stort vindu, mot vest. Det blåser. regner. mye av begge deler.

Fy søren, en skulle tro stuevinduene blåser inn... Jeg ville ikke vært det minste overrasket om det var vått på gulvet.

Vi har fire vinduer, ti store og to vanlige, samt dør med stort vindu, mot vest. Det blåser. regner. mye av begge deler.

Uff da, hvilken del av landet bor du i?
Her på østlandet er det veldig stille (og varmt)

Yr sitt obsvarsel for området:
I dag, onsdag, ventes vestlig liten og periodevis full storm på kysten og vindkast opp mot 30 m/s innover land, natt til torsdag dreier vinden nordvest. Det ventes også lokalt mye nedbør.

Det merkes.

Mannen skal ut og fly i morgen tidlig. Avgang 07.30 er allerede i kveld justert til 07.45. Flyet som skulle den veien i kveld var 1 time og 15 minutter forsinket i avgang.

Da havnet jeg her og håper min tid her blir kort :-P Fikk beskjed på UL i dag at vi dessverre hadde mistet vår lille spire... Menn satser på at det sitter snart igjen...

Tuppeline: Spennende å se om en kommer. Krysser fingrene for den holder seg borte.

Lykkeliten: Får håpe de går fort over. Satsa på at tempen ikke stiger så det går utover målingene. Kan ikke ha sånne forstyrrelser når en temper:p
D blir speinnanes å sjå ja...æ veit tanta kjæm på besøk for gbben va bort når æ hadd el ,spørsmålet e når hu kjæm...går me bind i veska for sikkerhets skyld :)

Hva er VIP.medlem?

Hvis du har vært medlem på BV i ett år og har 7000 innlegg kan du bli VIP medlem. Hva det betyr mer vet jeg ikke, men da får man en sånn VIP-logo under brukernavnet sitt. Sånn som Tuppeline har. :)

GRATULERER! Så heldig :-D

Gratulerer!!

- Taster med appen -

God morgen damer :) Jeg skulle vært oppe for et kvarter siden, er så trøtt! -.- Ha en fin dag :)

- Taster med appen -

God morgen, damer! Ønsker dere alle en flott dag!! :) Her i Oslo blir det vindfullt og sol, sies det.. Vi får se.. ;) Kos dere i dag! :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp