Molly
Med lille spira i magen <3
Lurer jeg også på!Hva er VIP.medlem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer jeg også på!Hva er VIP.medlem?
Fy søren, en skulle tro stuevinduene blåser inn... Jeg ville ikke vært det minste overrasket om det var vått på gulvet.
Vi har fire vinduer, ti store og to vanlige, samt dør med stort vindu, mot vest. Det blåser. regner. mye av begge deler.
vest
Da havnet jeg her og håper min tid her blir kortFikk beskjed på UL i dag at vi dessverre hadde mistet vår lille spire... Menn satser på at det sitter snart igjen...
D blir speinnanes å sjå ja...æ veit tanta kjæm på besøk for gbben va bort når æ hadd el ,spørsmålet e når hu kjæm...går me bind i veska for sikkerhets skyldTuppeline: Spennende å se om en kommer. Krysser fingrene for den holder seg borte.
Lykkeliten: Får håpe de går fort over. Satsa på at tempen ikke stiger så det går utover målingene. Kan ikke ha sånne forstyrrelser når en temper![]()
SpeinnanesHalloen damer
Håper dere har hatt en fin dag så langt.
Jeg tok en test i dag og det var kanskje litt antydninger til en ekstra strek på den. Ikm i morgen.. spennende.
Hva er VIP.medlem?
Her i vest blåser vi vekkGod morgen, damer! Ønsker dere alle en flott dag!!Her i Oslo blir det vindfullt og sol, sies det.. Vi får se..
Kos dere i dag!
![]()
Hei:da kommer oppdateringen
Jeg er gravid
Snakk om å være heldig! (er fortsatt litt i sjokk..)