**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nesten positiv el test for 5 daga sia å så vart dæm svakere....:) Skjønne mæ itj på derre syklusen min for tia....ifølge første mens så skoill æ ha el den 15 å ifølge siste blødning ,den 18....:p
Ja,ja, blir speinnanes å sjå kati tanta dukke opp neste gang :)

God morgen damer! Hva er planene for lørdagen da? Selv sitter jeg og prøver å motivere meg selv til å finne frem salmiakken for å gå løs på kjøkkenet (oppå skapene, der fett og dritt samles..).. Og etter det skal vi ut og handle litt til vårt nyoppussete bad! Håper alle har fått sove godt og lenge i natt/dag :D

Startet dagen rundt kvart på seks, så direkte LENGE sov jeg ikke. Klar for lunsj snart jeg (frokost spiste vi klokka sju)

Planer for dagen inkluderer søvmming, handling og... ikke så mye annet.

Men ingen vet når en ulykke skjer.
Det kan like gjerne være på lokal bussen.
Jeg bruker alltid belte i bussen derson det et. Uansett hvor kort tureb er.
Så mye unner jeg mine barn og min mann.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
I know :) Men er ikke vant til bilbete i buss, tror drt bare går på vane. Klart en ulykke kan skje med buss også.

- Taster med appen -

Nå er jeg lei negative tester!

- Taster med appen -

Ikke helt overraskende så kom tanta i dag

Argh... Så sutrete jeg er i dag, da... Griner av MUSIKK.. herregud.. Jeg som aldri er emosjonell foruten om dagene før mensen. Før prøve å samle meg.. ;) Ønsker dere alle en god lørdag. Vi skal nå ut hvert øyeblikk på shopping.. Fryd og glede..

Og sjokolade for tantebesøk for min del er crispo.. Fryktelig søt, men god. ;)

Min el test va negativ i dag,men sterkere enn i går igjæn :p

Lykkeliten, har du positiv test i dag da :)

Negativ test, men jeg er jo bare 10 dpo. Kvalm og sure oppstøt. Mye verre kvalme enn tidligere sykluser og sure oppstøt har jeg "aldri" hatt før. Krysser fingrene for meg selv. *håpfull*.

*Taster på app på mobilen*

Krysser fingrene for deg.

her tar det seg opp og spotting er nå observert også uten innvendig sjekk, det er ikke tvil om hvilken vei dette går, men det ser ut til å ta seg så sakte opp at dagens svømmetime ikke bør bli problematisk.

Og da er det bare å starte nedtellingen til.... jeg håper å rekke en ikm til i 2013

Æ kjenne at æ fortsatt e lei mæ for å
Negativ test, men jeg er jo bare 10 dpo. Kvalm og sure oppstøt. Mye verre kvalme enn tidligere sykluser og sure oppstøt har jeg "aldri" hatt før. Krysser fingrene for meg selv. *håpfull*.

Æ synes du høres gravid ut æ :) Krysse fingran for dæ :)

Mmmm.lure på når tanta dukke opp t mæ neste gang :rolleyes:

Krysser fingrene for deg.

her tar det seg opp og spotting er nå observert også uten innvendig sjekk, det er ikke tvil om hvilken vei dette går, men det ser ut til å ta seg så sakte opp at dagens svømmetime ikke bør bli problematisk.

Og da er det bare å starte nedtellingen til.... jeg håper å rekke en ikm til i 2013

Jeg krysser fingrene for deg. Og eventuelt effekt av nye naturpreparat-prosjekter.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp