**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har nok tester til denne syklusen i alle fall, får ta en opptelling om det ikke lykkes, men jeg tror jeg har til neste også. Litt avhengig av hvor mange ganger jeg tester denne da...

Ikke helt bestemt om jeg skal teste i morgen eller vente til tirsdag. I gjennomsnitt er det 12 dpo spottingen begynner, så om jeg ikke begynner spotte i morgen er det større håp tirsdag morgen... Men det har hendt at jeg ikke begynner spotte før 14 dpo også.

Det var jo tidlig i dag så vi krysser fingrene for utslag på testen snart. :-) Godt å høre at du har nok tester, jeg klør i testefingrene for deg. :p

Ja, nok tester må til :) Godt de kommer fort fram i alle fall. Bestiller du i dag, har du de på tirsdag eller onsdag (fra billige tester DK i alle fall).

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet det, er der jeg bestiller fra.
Er 9-10 DPO og har bare 3 tester igjen.

Svømmerapporten fra i går da?

Glemte jeg den?

Han: flink, synes jeg. Bestukket med et tegneserieblad vi har kjøpt inn, tok han sklia uten å bremse, han hoppet faktisk uten at man trengte ta mot, han var motvillig til å dykke under, men fløt noe i alle fall.

Hun: tja, jeg håper hun er mer samarbeidsvillig i dag, hun er ofte det på søndagene. Nektet å blåse, ble dykket under (hun når ikke til bunnen slik han gjør, så hun klarer ikke stå i mot med beina...) og hoppet litt og tok sklia litt, men ville ikke flyte. Hun liker å flyte på magen de få minuttene med frilek på slutten, for da tar vi en ball hun skal prøve å få tak i... men resten, not so mush. Hun hang mest rundt nakken på meg.

Det var jo tidlig i dag så vi krysser fingrene for utslag på testen snart. :) Godt å høre at du har nok tester, jeg klør i testefingrene for deg. :p

Ja, tidlig, krysser fingrene. ikke ikm før onsdag eller torsdag... OM el var når FF har tegnet den inn, og ikke ved den andre tempstigningen....

123Kjør og Sara:
Hvilke "symptomer" har dere?

Hyppig på do i går i alle fall.
Svimmel når jeg reiser meg, men det er jeg i perioder, så det er mulig det bare er en sånn periode.
Murrer og vondt i magen til tider, men det er jo slett ikke uvanlig.
Vært kvalm/uvel noen dager, men ikke merket noe til det i dag.

Glemte jeg den?

Han: flink, synes jeg. Bestukket med et tegneserieblad vi har kjøpt inn, tok han sklia uten å bremse, han hoppet faktisk uten at man trengte ta mot, han var motvillig til å dykke under, men fløt noe i alle fall.

Hun: tja, jeg håper hun er mer samarbeidsvillig i dag, hun er ofte det på søndagene. Nektet å blåse, ble dykket under (hun når ikke til bunnen slik han gjør, så hun klarer ikke stå i mot med beina...) og hoppet litt og tok sklia litt, men ville ikke flyte. Hun liker å flyte på magen de få minuttene med frilek på slutten, for da tar vi en ball hun skal prøve å få tak i... men resten, not so mush. Hun hang mest rundt nakken på meg.

Tja. Ellers har jeg scrollet over den på et eller annet vis?

Så bra, det høres jo virkelig ut som han har gjort store fremskritt i løpet av kurset så lang da! :)

Og så håper vi hun har "varmet seg opp" til i dag. Høres jo ut som hun også har gjort en del fremskritt så langt i kurset da. :)

Vi må jo ha svømmerapporten. ;)

Svimmel når jeg reiser meg, men det er jeg i perioder, så det er mulig det bare er en sånn periode.

Mine symptomer er
- Ekstremt trøtt
- Økt utflod
- Ømme pupper
- Kraftige smerter i livmoren for noen dager siden (festesmerter??)
- Gal etter klementiner (De andre gangene jeg har vært gravid var jeg gal etter klementiner før jeg fikk ||)
- Svimmel
- Stikking i magen
- Mer kviser

Mine symptomer er
- Ekstremt trøtt
- Økt utflod
- Ømme pupper
- Gal etter klementiner (De andre gangene jeg har vært gravid var jeg gal etter klementiner før jeg fikk ||)
- Svimmel
- Stikking i magen
- Mer kviser

Så spennende! :)

Mine symptomer er
- Ekstremt trøtt
- Økt utflod
- Ømme pupper
- Svimmel
- Stikking i magen
- Mer kviser
Lover jo bra :-)

Krysser fingrene :-) Høres jo lovende ut dette!

123Kjør og Sara:
Hvilke "symptomer" har dere?
Lite symptomer her, så har ikke trua lenger jeg altså... Eneste jeg har merket de siste dagene er mensmurringer og hodepine og det betyr vel helst TR tenker jeg. Kombinert med blenda tester, er jeg 99% sikker på at det er TR som er på vei.

Lite symptomer her, så har ikke trua lenger jeg altså... Eneste jeg har merket de siste dagene er mensmurringer og hodepine og det betyr vel helst TR tenker jeg. Kombinert med blenda tester, er jeg 99% sikker på at det er TR som er på vei.

Jeg hadde ingen symptomer nå jeg ble gravid med eldstemann, så det har ingenting å si

Jeg merket at oppussing/rydding til oppussing, samt at oktober-konkurransen var over, samt at jeg ventet i evigheter på EL har gjort sitt til at jeg ikke får tid/har hatt lyst til å skravle så mye.

MEN, nå er vi i gang med oppussingen, så da får jeg lov å ta noen pauser innimellom, og jeg er jo endelig dpo og kan tro på at kroppen prøver på noe lurt. Så nå er jeg jo litt mer skravleklar igjen.

Føler at jeg logger inn på BV på mobilen og PC'en hver gang jeg har 2 minutter, bare for å sjekke, akkurat som spira kan feste seg bedre når jeg er her. :p

Tar hvert fall WY nå da. Så får vi se. Jeg bare håper jeg faktisk har hatt et ordentlig egg som har sluppet, synes denne syklusen har vært veldig rar.

EDIT: Men jeg ligger likevel på 5. plass på topp 100 for november. :eek:

Hallo damer! På vei hjem fra mamma og pappa, det er et psr timers kjøretur. Fryser og er kjempe trøtt :) Prøvde å duppe av litt, men sov ikke noe godt. Hvordan har søndagen vært sålangt? :)

- Taster med appen -

Hallo damer! På vei hjem fra mamma og pappa, det er et psr timers kjøretur. Fryser og er kjempe trøtt :) Prøvde å duppe av litt, men sov ikke noe godt. Hvordan har søndagen vært sålangt? :)

- Taster med appen -
Søndagen har vært fin, men travel :-) Middag ute på restaurant med mine foreldre, kaffi hos svigers, og unger som har vært litt turbo i hele dag!

Har du hatt det fint hos foreldrene dine da?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp