Ja, er nok lurt å vente til 10 dpo
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi får se da. Haha.. Det er virkelig målet mitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er nok lurt å vente til 10 dpo
Sent from my iPhone using BV Forum
Spent! Du må oppdatere med en gang i så fall.
Gjør nok det, men vet ikke når det blir tatt test, KANSKJE i morgen, men det er farsdag så mannen skal jo få sove lenge. Og ungene... de lar meg ikke være alene på badet, ikke yngste i alle fall.
å vekke mannen med en positiv test hadde jo vært topp på farsdag, men vi har jo en avtale om å teste sammen, så vi får se.
Kanskje venter jeg til mandag, vi får se.
I kveld synes jeg at jeg kan krysse av for "frequent urination" på FF, når jeg kom fra butikken i ett-tiden, før vi dro på bading i tretiden, med en gang vi kom opp fra bassenget litt før fem, og sannelig føler jeg for å gå på do igjen. Men jeg får det litt sånn av bading, og i formiddag er jeg sannelig ikke sikker på om jeg var på do mellom halv sju og ett, muligens en gang i 10-tiden før jeg dro på shopping.
Ja, jeg kan det, eller la være å gå på do når jeg står opp, om jeg klarer det.
Oj. Klarer du det? Det klarer ikke jeg.
Kan hende mannen ikke synes det gjør noe å få vite at du testet uten han på farsdagen siden du ville overraske han dersom det var positiv?Og så kan dere teste sammen resten av syklusen dersom du ikke har fått utslag enda i morgen?
Jeg venter allikvel spent på testene dine, uansett når det blir.
Dersom det er "fordi jeg har så lyst å teste" så kan jeg normalt sett klare det ja. Eller rettere sagt, det hender at jeg IKKE KLARER å gå på do, fordi jeg ikke takler tanken på å tisse i do den første gangen fordi jeg har så lyst å teste.
Det er da overraskende stille her i dag
Ja, det var det. så stille at jeg endte opp med å spille spill i stedet for å sitte her, siden det ikke var så mange å snakke med. LItt skravling ble det da her og der, men ikke mye, nei.
I dag da, jenter?
Farsdag ja.
Hmm, skulle funnet på noe godt til frokost. Kan jeg rett og slett gå for egg og bacon? Ideelt sett skulle jeg da hatt litt pølser, for guttungen er ikke sååå begeistret for bacon, og han spiser ikke så mye egg (han er i testefasen for om han har begynt å tåle det, og er litt skeptisk til hele greia)
skal se hva jeg finner...
Negativ test i dag. 11 dpo. Jeg vet at det er tidlig, så vi får bare prøve igjen en annen dag.
Spennende dager dette altsåJeg har nok tester til denne syklusen i alle fall, får ta en opptelling om det ikke lykkes, men jeg tror jeg har til neste også. Litt avhengig av hvor mange ganger jeg tester denne da...
Ikke helt bestemt om jeg skal teste i morgen eller vente til tirsdag. I gjennomsnitt er det 12 dpo spottingen begynner, så om jeg ikke begynner spotte i morgen er det større håp tirsdag morgen... Men det har hendt at jeg ikke begynner spotte før 14 dpo også.
Ja, nok tester må tilNegativ her også i dag, spenningen fortsetter i morgen.
Fant også ut at jeg har veldig mange færre tester i skuffen enn et trodde, så må bestille noen flere i løpet av dagen..