**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Spent! Du må oppdatere med en gang i så fall.

Gjør nok det, men vet ikke når det blir tatt test, KANSKJE i morgen, men det er farsdag så mannen skal jo få sove lenge. Og ungene... de lar meg ikke være alene på badet, ikke yngste i alle fall.

å vekke mannen med en positiv test hadde jo vært topp på farsdag, men vi har jo en avtale om å teste sammen, så vi får se.

Kanskje venter jeg til mandag, vi får se.

I kveld synes jeg at jeg kan krysse av for "frequent urination" på FF, når jeg kom fra butikken i ett-tiden, før vi dro på bading i tretiden, med en gang vi kom opp fra bassenget litt før fem, og sannelig føler jeg for å gå på do igjen. Men jeg får det litt sånn av bading, og i formiddag er jeg sannelig ikke sikker på om jeg var på do mellom halv sju og ett, muligens en gang i 10-tiden før jeg dro på shopping.

Gjør nok det, men vet ikke når det blir tatt test, KANSKJE i morgen, men det er farsdag så mannen skal jo få sove lenge. Og ungene... de lar meg ikke være alene på badet, ikke yngste i alle fall.

å vekke mannen med en positiv test hadde jo vært topp på farsdag, men vi har jo en avtale om å teste sammen, så vi får se.

Kanskje venter jeg til mandag, vi får se.

I kveld synes jeg at jeg kan krysse av for "frequent urination" på FF, når jeg kom fra butikken i ett-tiden, før vi dro på bading i tretiden, med en gang vi kom opp fra bassenget litt før fem, og sannelig føler jeg for å gå på do igjen. Men jeg får det litt sånn av bading, og i formiddag er jeg sannelig ikke sikker på om jeg var på do mellom halv sju og ett, muligens en gang i 10-tiden før jeg dro på shopping.

Men selv om dere skal teste sammen, kan du tisse på et glass når du står opp, og først ta testen etter han er oppe.

Ja, jeg kan det, eller la være å gå på do når jeg står opp, om jeg klarer det.

Ja, jeg kan det, eller la være å gå på do når jeg står opp, om jeg klarer det.

Oj. Klarer du det? Det klarer ikke jeg.

Kan hende mannen ikke synes det gjør noe å få vite at du testet uten han på farsdagen siden du ville overraske han dersom det var positiv? :) Og så kan dere teste sammen resten av syklusen dersom du ikke har fått utslag enda i morgen?

Jeg venter allikvel spent på testene dine, uansett når det blir.

Oj. Klarer du det? Det klarer ikke jeg.

Kan hende mannen ikke synes det gjør noe å få vite at du testet uten han på farsdagen siden du ville overraske han dersom det var positiv? :) Og så kan dere teste sammen resten av syklusen dersom du ikke har fått utslag enda i morgen?

Jeg venter allikvel spent på testene dine, uansett når det blir.

Dersom det er "fordi jeg har så lyst å teste" så kan jeg normalt sett klare det ja. Eller rettere sagt, det hender at jeg IKKE KLARER å gå på do, fordi jeg ikke takler tanken på å tisse i do den første gangen fordi jeg har så lyst å teste.

Dersom det er "fordi jeg har så lyst å teste" så kan jeg normalt sett klare det ja. Eller rettere sagt, det hender at jeg IKKE KLARER å gå på do, fordi jeg ikke takler tanken på å tisse i do den første gangen fordi jeg har så lyst å teste.

Haha.. Vi blir småskrullete når vi har tester tilgjengelig.

Jeg ser for meg de gangene jeg har bestemt at jeg ikke skal teste, og tisset, for deretter å stå og titte ned i doskålen og undre: "Hvor utvannet er hcg blitt i doskålen da mon tro? Vil det kunne slå ut på en test om jeg dypper den?" Jeg vet jeg har nevnt det før, men jeg synes fortsatt det er fascinerende at jeg har blitt smågal allerede.

Det er da overraskende stille her i dag

Ja, det var det. så stille at jeg endte opp med å spille spill i stedet for å sitte her, siden det ikke var så mange å snakke med. LItt skravling ble det da her og der, men ikke mye, nei.

I dag da, jenter?

Ja, det var det. så stille at jeg endte opp med å spille spill i stedet for å sitte her, siden det ikke var så mange å snakke med. LItt skravling ble det da her og der, men ikke mye, nei.

I dag da, jenter?

Vet ikke helt enda.
Er farsdag, så skal til å bake grove frokost muffins

Sent from my iPad using BV Forum

Farsdag ja.

Hmm, skulle funnet på noe godt til frokost. Kan jeg rett og slett gå for egg og bacon? Ideelt sett skulle jeg da hatt litt pølser, for guttungen er ikke sååå begeistret for bacon, og han spiser ikke så mye egg (han er i testefasen for om han har begynt å tåle det, og er litt skeptisk til hele greia)

skal se hva jeg finner...

Farsdag ja.

Hmm, skulle funnet på noe godt til frokost. Kan jeg rett og slett gå for egg og bacon? Ideelt sett skulle jeg da hatt litt pølser, for guttungen er ikke sååå begeistret for bacon, og han spiser ikke så mye egg (han er i testefasen for om han har begynt å tåle det, og er litt skeptisk til hele greia)

skal se hva jeg finner...

Nei nå må jeg komme meg opp fra sofaen og ut på kjøkkenet.
Sitter og koser med minsten..

Negativ test i dag. 11 dpo. Jeg vet at det er tidlig, så vi får bare prøve igjen en annen dag.

Jeg har nok tester til denne syklusen i alle fall, får ta en opptelling om det ikke lykkes, men jeg tror jeg har til neste også. Litt avhengig av hvor mange ganger jeg tester denne da...

Ikke helt bestemt om jeg skal teste i morgen eller vente til tirsdag. I gjennomsnitt er det 12 dpo spottingen begynner, så om jeg ikke begynner spotte i morgen er det større håp tirsdag morgen... Men det har hendt at jeg ikke begynner spotte før 14 dpo også.

Negativ her også,13 dpo, så nå venter jeg bare på TR egentlig. Dersom jeg hadde hatt en spire i magen nå, burde jeg i det minste få en skyggestrek, men her snakker vi skikkelig blenda altså!

Har to "syklus apper", og de er litt uenige etter SAen. Den ene mente IKM var i går og den andre i morgen. Selv tror jeg mest på i morgen, men satte meg opp med IKM i dag i uke 45 tråden for en stund siden. Valgte dagen midt i mellom liksom :-)

Hmm, nå syns jeg uansett TR bare kan komme, sånn at jeg får begynne på ny pp! Eneste som er litt dumt nå, er at om det klaffer neste pp, så blir termin rundt skolestart for minstemann. Jeg har jo ikke lyst å gå glipp av den første skoledagen hans! Jaja, den tid den sorg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har nok tester til denne syklusen i alle fall, får ta en opptelling om det ikke lykkes, men jeg tror jeg har til neste også. Litt avhengig av hvor mange ganger jeg tester denne da...

Ikke helt bestemt om jeg skal teste i morgen eller vente til tirsdag. I gjennomsnitt er det 12 dpo spottingen begynner, så om jeg ikke begynner spotte i morgen er det større håp tirsdag morgen... Men det har hendt at jeg ikke begynner spotte før 14 dpo også.
Spennende dager dette altså :-)

Svømmerapporten fra i går da?

Negativ her også i dag, spenningen fortsetter i morgen.
Fant også ut at jeg har veldig mange færre tester i skuffen enn et trodde, så må bestille noen flere i løpet av dagen..
Ja, nok tester må til :-) Godt de kommer fort fram i alle fall. Bestiller du i dag, har du de på tirsdag eller onsdag (fra billige tester DK i alle fall).

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp