**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og denne "nummer tre ble nummer tre og fire"-tankegangen det medfører...

Dessuten spiller jeg sims på mobilen *tilstår*

Ble litt småtankefull av den der "bred lh-topp" greia, for det påstår jo du at jeg har, som får så mange postitive tester...

Ja, ikke sant? Du har jo det. Men det stod også at bred LH topp kunne komme av PCOS, og da skyldtes det ikke at flere egg løsnet men at cystene vokser. Æsj. Så det var jo ikke helt entydig da.

Ja, ikke sant? Du har jo det. Men det stod også at bred LH topp kunne komme av PCOS, og da skyldtes det ikke at flere egg løsnet men at cystene vokser. Æsj. Så det var jo ikke helt entydig da.

DET tror jeg er forklaringen på mine

Æsj. Du da. Juksepave. Nå er jo jeg her? Og Anonym? Super skravlekveld!

Men... altså... jeg er for trøtt til å skrave

Og har bestemt meg for å komme meg til minst 44% av xp for å kommetil nytt level, for ved bytt leven fpr jeg ha en sim til, og da får jeg bygge university som tenåringene mine kan gå på...

*sims-skravler*

Obs, er klokken så mye.
Skal opp kl 06:00 i morgen tidlig :(
Går i dusjen og så legger meg nå.
Kanskje jeg kommer en liten tur innom fra sengekanten etterpå

Legge seg ti for å stå opp seks?

Fast vekking på seks jeg, og manne npå kvart på, så det er oftes før seks vi er ute av senga begge to.

Obs, er klokken så mye.
Skal opp kl 06:00 i morgen tidlig :(
Går i dusjen og så legger meg nå.
Kanskje jeg kommer en liten tur innom fra sengekanten etterpå

Altså, jeg skal opp da jeg ogå, men klarer jo å skravle liiiitt til for det da. :p

Legge seg ti er LURT for å stå opp seks.

Jeg bare gjennomfører det ikke...

Men... altså... jeg er for trøtt til å skrave

Og har bestemt meg for å komme meg til minst 44% av xp for å kommetil nytt level, for ved bytt leven fpr jeg ha en sim til, og da får jeg bygge university som tenåringene mine kan gå på...

*sims-skravler*

Aha. Har ikke spilt sims før jeg så jeg har ikke peiling. Trodde du var på småbarnssvømming, men universitet til tenåringene er jo viktig det også. :p

Legge seg ti er LURT for å stå opp seks.

Jeg bare gjennomfører det ikke...

Ja, jeg vet det. Men jeg gjennomfører det ikke jeg heller. Anonym er vel den smarteste av oss da.

Legge seg ti for å stå opp seks?

Fast vekking på seks jeg, og manne npå kvart på, så det er oftes før seks vi er ute av senga begge to.

Skal i dusjen først da..
Er også stup trøtt.
Er på et veldig intensivt kurs fortiden hele dagen, samtidig som denne ryggen tar mye energi fra meg.

Jeg sitter litt med Farmville 2 ved siden av BV :p

Farmville, det er sånn der facebookspill?

ER ikke på FB, hadde sikkert likt spillene, er ingen av mine bekjente som driver sånne spill, og sims på mobilen vil jeg skal logge inn på fb og beslke mine fb-venners sims-byer (som ikke finnes siden jeg ikke har FB venner, og ikke bekjente som driver med slikt) så jeg blir begrenset

FB_sutrer...

Skal i dusjen først da..
Er også stup trøtt.
Er på et veldig intensivt kurs fortiden hele dagen, samtidig som denne ryggen tar mye energi fra meg.

Jada. Du må ta vare på ryggen din. Og god søvn er viktig. Bra for en sunn mammakropp også. Så bare positivt. :)

Men jeg SKAL ha denne sims-prosenten opp på 44.

Er på 43, så det skal være mulig.

da opp på 50 i morgen, minst, Det tar tiiiiid å få opp et nivå, poenbart

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp