Puh.
*Puster ut*... Men må google nå da. Google er min venn.![]()
Google er en god venn. Dog tidvis skremmende...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puh.
*Puster ut*... Men må google nå da. Google er min venn.![]()
Puster lettet ut.
Syns litt for mange her har mistet den siste tiden
Hehe.. Du og meg sammen er vel en uslåelig kombinasjon. Hadde Tuppeline vært med så hadde tråden blitt evig lang.
Nei, jeg hadde bare planer om å ta det litt mer med ro denne måneden.
Ikke det at jeg klarer det![]()
Og meg!
Google er en god venn. Dog tidvis skremmende...
Må si jeg ser frem til å kjøre minibuss
Do pause..
Og det var forresten veldig lett å finne vitenskapelige treff på at lang LH topp gir økt risiko for slipp av flere egg.
Og hvordan i alle dager kunne jeg vite det???
Jeg bare prøvde å tøyse med deg
Ok. Men kom tilbake etterpå, for nå ble det helt dødt her igjen. Og jeg må klare å holde kjeft om denne nye LH-vitenskapen min slik at ikke mannen blir redd for å legge inn aksjer nå.Så da må jeg skravle med dere i stedet.
Og nå må jeg jo tenke på hvordan det hadde vært med tvillinger. Hadde jo sikkert vært koselig det. Travelt. Slitsomt. Men sikkert aller mest bra. Skumlere i svangerskapet da.
Sara? Tok du også pause? Hvor ble du av? Trodde vi skulle skravle nå!
La oss leke med statistikken litt (jipp, endelig noe jeg faktisk kan, ikke vekk nerden)
Hver måned er det 20% sjanse, eller en sannsynlighet på 0,20 på at hvert egg som slippes blir befruktet og fester seg.
Dersom et egg slippes, vil sannsynlighet for at man blir gravid være 0,20, eller 20%
Dersom 2 egg slippes vil sannsynligheten for tvillinger være 0,20*0,20 = 0,04 eller 4%
Sannsynlighet for å ikke bli gravid vil være 0,80*0,80 = 0,64, eller 64%
Sannsynlighet for å bli gravid med et barn vil da bli 1-0,04-0,64 = 0,32 eller 32%