**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja? Burde det ikke være sånn? Jeg har hatt fruktbar utflod i 10 dager nå, og jeg har hatt åpen tapp i 4 dager. Så mye fruktbarhet har jeg aldri hatt før. :p

Kanskje du har hatt dobbel eggløsning :P
Kan du se for deg selv som tvillingmor?

for meg er det egentllgi mer sånn "jaaa, tenk om dette kan bety at jeg ER dpo?"

Jeg har oftere markert oppblåst dpo enn før el i alle fall, så det er jo lov å håpe...

Jamen da er det et godt tegn uansett da. :) Jeg har jo bestemt at du er dpo, og at du skal inn på juli (selv om jeg ramler ut av juli nå da), og at du skal bli der helt til du har fått sommerbonusen din. HAHA.. Og det er ekstra morsomt, for på jobben til mannen pleier de å få sommerbonus når firmaet går bra, men det er penger da. :p

Er det mye skravling i IKM trådene deres da? Jeg har skrevet meg opp på uke 45, men synes det er litt lite aktivitet der egentlig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har vært masse liv i uke 46 hvor jeg har vært frem til nå, men nå flyttet jeg over til 47 og den var jo ikke blitt 2 sider før jeg skrev der istad. o_O Så jeg må få opp livet på den tråden der.

Jeg tror det å ha lykkeliten i en ikm-tråd bidrar til lengde.

Å ha meg og lykkeliten i samme også..

Jamen da er det et godt tegn uansett da. :) Jeg har jo bestemt at du er dpo, og at du skal inn på juli (selv om jeg ramler ut av juli nå da), og at du skal bli der helt til du har fått sommerbonusen din. HAHA.. Og det er ekstra morsomt, for på jobben til mannen pleier de å få sommerbonus når firmaet går bra, men det er penger da. :p

Uff da, Lykkeliten, hadde ikke fått med meg at du hadde vært innom juli.
Det var trist og høre.

Klem

for meg er det egentllgi mer sånn "jaaa, tenk om dette kan bety at jeg ER dpo?"

Jeg har oftere markert oppblåst dpo enn før el i alle fall, så det er jo lov å håpe...

Ja, håpe har vi lov til :-) Krysser fingerene for at du er i dpo land.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje du har hatt dobbel eggløsning :p
Kan du se for deg selv som tvillingmor?

What? Har man økt risiko for det når LH toppen driver og drar ut i tid? *Bekymret*

Jeg trodde det bare var kroppen som slet litt med å nå LH toppen siden jeg hadde en kjemisk forrige syklus. Så tenkte at kroppen var noen dager på etterskudd fordi den først måtte fjerne rester av hcg i starten av syklusen...

Tvillingmamma? Oh oh.

Lykkeliten har ikke vært innom juli, vi har bare planlagt at vi skulle inn der sammen, og nå er hennes el så mye forsinket at hun havner i august.

DERSOM jeg har hatt EL, så havner jeg med termin sånn rundt 26 juli, men har jeg ikke hatt det enda er jeg et stykke inni august.

Uff da, Lykkeliten, hadde ikke fått med meg at du hadde vært innom juli.
Det var trist og høre.

Klem

Nei!!! Nei nei nei. Jeg har ikke vært innom juli. Huff. Det ble feil. Jeg har bare forsinket EL. Venter på EL, og kan ikke få spire med EL-termin i juli lenger.

Jeg hadde jo forresten kjemisk forrige gang da, så sånn sett ramlet jeg ut av juli, men der rakk jeg aldri å flytte inn for jeg hadde bare svake tester og så kom tr. Så nei, har ikke skjedd noe nytt med meg. Det er bare at vi har heiet på at vi skulle komme inn til juli alle sammen. :)

What? Har man økt risiko for det når LH toppen driver og drar ut i tid? *Bekymret*

Jeg trodde det bare var kroppen som slet litt med å nå LH toppen siden jeg hadde en kjemisk forrige syklus. Så tenkte at kroppen var noen dager på etterskudd fordi den først måtte fjerne rester av hcg i starten av syklusen...

Tvillingmamma? Oh oh.

Ta det med ro, jeg bare tøyser med deg.
Ingen aning..

Jeg tror det å ha lykkeliten i en ikm-tråd bidrar til lengde.

Å ha meg og lykkeliten i samme også..

Hehe.. Du og meg sammen er vel en uslåelig kombinasjon. Hadde Tuppeline vært med så hadde tråden blitt evig lang.

Nei!!! Nei nei nei. Jeg har ikke vært innom juli. Huff. Det ble feil. Jeg har bare forsinket EL. Venter på EL, og kan ikke få spire med EL-termin i juli lenger.

Jeg hadde jo forresten kjemisk forrige gang da, så sånn sett ramlet jeg ut av juli, men der rakk jeg aldri å flytte inn for jeg hadde bare svake tester og så kom tr. Så nei, har ikke skjedd noe nytt med meg. Det er bare at vi har heiet på at vi skulle komme inn til juli alle sammen. :)

Puster lettet ut.
Syns litt for mange her har mistet den siste tiden

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp