Ja? Burde det ikke være sånn? Jeg har hatt fruktbar utflod i 10 dager nå, og jeg har hatt åpen tapp i 4 dager. Så mye fruktbarhet har jeg aldri hatt før.![]()
Kanskje du har hatt dobbel eggløsning
Kan du se for deg selv som tvillingmor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja? Burde det ikke være sånn? Jeg har hatt fruktbar utflod i 10 dager nå, og jeg har hatt åpen tapp i 4 dager. Så mye fruktbarhet har jeg aldri hatt før.![]()
for meg er det egentllgi mer sånn "jaaa, tenk om dette kan bety at jeg ER dpo?"
Jeg har oftere markert oppblåst dpo enn før el i alle fall, så det er jo lov å håpe...
Er det mye skravling i IKM trådene deres da? Jeg har skrevet meg opp på uke 45, men synes det er litt lite aktivitet der egentlig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det mye skravling i IKM trådene deres da? Jeg har skrevet meg opp på uke 45, men synes det er litt lite aktivitet der egentlig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke meldt meg på en IKM tråd denne måneden, så det vet jeg ikke
Jamen da er det et godt tegn uansett da.Jeg har jo bestemt at du er dpo, og at du skal inn på juli (selv om jeg ramler ut av juli nå da), og at du skal bli der helt til du har fått sommerbonusen din. HAHA.. Og det er ekstra morsomt, for på jobben til mannen pleier de å få sommerbonus når firmaet går bra, men det er penger da.
![]()
Må si jeg ser frem til å kjøre minibussÆsj, nei, det skal gå nå. Femlingene husker du?
![]()
for meg er det egentllgi mer sånn "jaaa, tenk om dette kan bety at jeg ER dpo?"
Jeg har oftere markert oppblåst dpo enn før el i alle fall, så det er jo lov å håpe...
Usikker på IKM?
Kanskje du har hatt dobbel eggløsning
Kan du se for deg selv som tvillingmor?
Jeg tror det å ha lykkeliten i en ikm-tråd bidrar til lengde.
Å ha meg og lykkeliten i samme også..
Uff da, Lykkeliten, hadde ikke fått med meg at du hadde vært innom juli.
Det var trist og høre.
Klem
What? Har man økt risiko for det når LH toppen driver og drar ut i tid? *Bekymret*
Jeg trodde det bare var kroppen som slet litt med å nå LH toppen siden jeg hadde en kjemisk forrige syklus. Så tenkte at kroppen var noen dager på etterskudd fordi den først måtte fjerne rester av hcg i starten av syklusen...
Tvillingmamma? Oh oh.
Jeg tror det å ha lykkeliten i en ikm-tråd bidrar til lengde.
Å ha meg og lykkeliten i samme også..
Nei!!! Nei nei nei. Jeg har ikke vært innom juli. Huff. Det ble feil. Jeg har bare forsinket EL. Venter på EL, og kan ikke få spire med EL-termin i juli lenger.
Jeg hadde jo forresten kjemisk forrige gang da, så sånn sett ramlet jeg ut av juli, men der rakk jeg aldri å flytte inn for jeg hadde bare svake tester og så kom tr. Så nei, har ikke skjedd noe nytt med meg. Det er bare at vi har heiet på at vi skulle komme inn til juli alle sammen.![]()
Ikke lett det nei!Nei, jeg hadde bare planer om å ta det litt mer med ro denne måneden.
Ikke det at jeg klarer det![]()
Ta det med ro, jeg bare tøyser med deg.
Ingen aning..
Hehe.. Du og meg sammen er vel en uslåelig kombinasjon. Hadde Tuppeline vært med så hadde tråden blitt evig lang.