**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da er jeg klar for 3 dager med intensiv kurs.
Hurra for 4 timers søvn natt til første kursdag...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ligger en dag etter dere, og skal vente til helga.

Tidenes kjedeligste temp i dag!!!!

EGGET, HVOR ER DU??? :(

Tar ny EL-test i dag og. Håper virkelig den blir positiv, drittlei av å vente nå.
Ekstremt stabil temp du har da! Min går alltid litt opp og ned, aldri helt rett!

Jeg ligger en dag etter dere, og skal vente til helga.
Jeg er ikke i dpo-land en gang jeg :( Tida frem til el har gått ekstreeeeeemt treig den måneden her! :P

Tiden frem mot el oppleves generelt som lenger og treigere enn etter, synes jeg.

Den ER jo også ofte det da. Denne syklusen, EL dag 24. Forventer vel mens dag 39 eller noe sånn da. Og er jo allrede 6 dpo, tiden FLYR virkelig altså. Selvsagt preget av at jeg var 4 dpo før jeg var "sikker" på at jeg var dpo. (og er ikke helt sikker enda, sånn som tempen min oppfører seg..)

Tiden frem mot el oppleves generelt som lenger og treigere enn etter, synes jeg.

Den ER jo også ofte det da. Denne syklusen, EL dag 24. Forventer vel mens dag 39 eller noe sånn da. Og er jo allrede 6 dpo, tiden FLYR virkelig altså. Selvsagt preget av at jeg var 4 dpo før jeg var "sikker" på at jeg var dpo. (og er ikke helt sikker enda, sånn som tempen min oppfører seg..)
Gikk plutselig opp for meg at i morgen tidlig er det bare to dager til jeg har tenkt å teste :-) Føler meg ikke gravid da, så har ikke så store forhåpninger, men blir spennende å teste uansett.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk plutselig opp for meg at i morgen tidlig er det bare to dager til jeg har tenkt å teste :) Føler meg ikke gravid da, så har ikke så store forhåpninger, men blir spennende å teste uansett.

Ikke sant? Tiden flyr!

Det er tirsdag, og jeg har vel helst tenkt å prøve å vente til søndag jeg da, så det er noen flere timer for min del.
Jeg føler meg slett ikke gravid, men det er jo rett og slett i hovedsak fordi jeg er 6 dpo, et evt egg har antakelig ikke festet seg uansett, og noe tegn på slikt er ikke å forvente. Jeg er KVALM da, men det har jeg vært i et par uker, og det skyndes i all hovedsak psykisk kvalme pga omgangssyke i bhg, og jeg bare går og venter på den...

Ikke sant? Tiden flyr!

Det er tirsdag, og jeg har vel helst tenkt å prøve å vente til søndag jeg da, så det er noen flere timer for min del.
Jeg føler meg slett ikke gravid, men det er jo rett og slett i hovedsak fordi jeg er 6 dpo, et evt egg har antakelig ikke festet seg uansett, og noe tegn på slikt er ikke å forvente. Jeg er KVALM da, men det har jeg vært i et par uker, og det skyndes i all hovedsak psykisk kvalme pga omgangssyke i bhg, og jeg bare går og venter på den...
Har litt mensmurringer her, men vet ikke om det gir grunn til å håpe...
Psykisk kvalme ja, kjenner til følelsen! Håper du går klar :-)

Jeg håper jeg er 7-8 dpo, men er ikke sikker da... Har ikke tempet eller tatt EL tester, og er jo ikke helt sikker på kroppen min denne syklusen pga SA, men håper uansett :-)

Mye kjekkere, og kortere tid, og dagene flyr, og ja... i det hele tatt dpo-land er bedre enn vente på el-land.

Men det er stort sett 8 dpo også...
Ja, er mest sannsynlig det. Her tenker jeg tidligst 10 dpo (er 10 eller 11 på fredag). Testet negativt på 10 dpo forrige pp selv om jeg var gravid da, så antagelig er 10 dpo også for tidlig for meg! Siden jeg har billigtester på lur, så prøver jeg nok uansett :-) Utålmodig!

Så lenge du er klar over den 95-98% sansynlingheten for negativ test selv om gravid, så er jo det greit det.

Jeg venter helst til 11-12, da er det i de minste mer sannsynlig AT det blir strek enn at det ikke blir det, gitt at jeg er gravid... men jeg har gitt etter på 10 dpo de siste par gangene...

Klarer aldri å holde meg lenger enn til 8 dpo, så det gidder jeg ikke å prøve en gang
Hehe :-) Noen får jo positiv test så tidlig, kanskje du er en av dem? Med guttene mine testet jeg ikke før rundt IKM, så vet ikke om det ville slått ut før da, men basert på negativ test ved 10 dpo nå sist da jeg var gravid, tror jeg ikke jeg er en av dem som får positiv test tidlig dessverre.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp