Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra ja. Nei her blir det humping om jeg så får migrene, fader heller- første pergokur og garantert el, den sjansen skal IKKE glippe!!! Han får bare føle seg som en sæddonor om han vil, her skal jeg det jobbes!
Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app
Hei jenter.
Ikke hatt mye tid til å skravle den siste tiden.
Helgen var full, og i dag var jeg tilbake på jobb etter endt sykemelding.
3 DPO i dag, og testene ligger i skuffen og roper..
La dem ligge litt til. Jeg er kommet et par lenger enn deg, men skal i alle fall ikke teste før til helga, tenker jeg.
Så bra! Ikke hodepinen da...Positiv eltest!! Og en skikkelig hodepine på vei, virker veldig lovende
Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app
Kjedelig å være syke! God bedring til hele familienDårlig kombinasjon...
Jeg er glad om EL var når FF sier den var, for da fikk vi inn god timing, før jeg fikk feber og ble syk, så ble mannen syk, nå er han ikke god og jeg har en dårlig mage, og guttungen har feber. Hurra...
Sånn går nå dagene.
HihiHei jenter.
Ikke hatt mye tid til å skravle den siste tiden.
Helgen var full, og i dag var jeg tilbake på jobb etter endt sykemelding.
3 DPO i dag, og testene ligger i skuffen og roper..
Spennende! Tenkte å vente til fredag jeg. Da er jeg 10-11 dpo... Får se om jeg klarer å holde meg.Jeg skal prøve å holde meg til lørdag.
Da er jeg 8 DPO..
FornuftigLa dem ligge litt til. Jeg er kommet et par lenger enn deg, men skal i alle fall ikke teste før til helga, tenker jeg.
HihiFristende å teste ja, men ingen vits enda. Forrige pp testet jeg negativt ved 10 dpo, og da var jeg jo gravid... Nå er jeg 6-7dpo, så regner med det er ingen vits før tidligst i helga.
Hvordan gikk det å begynne på jobb igjen da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Et det rett tilbake i 100% stilling, eller får du begynne litt forsiktig?Veldig koselig å være ute blant folk igjen, men merker jeg ikke er bra i ryggen enda
Sent from my iPad using BV Forum
Et det rett tilbake i 100% stilling, eller får du begynne litt forsiktig?
Sent from my iPhone using BV Forum
Rett tilbake i 100%
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Klart det skal jobbes, dere skal jo lage femlingene!
Ble ikke skravling på meg i kveld, sovna på sofaen.