Det gikk bedre i dag. Det gjorde det.
Han gjorde stort sett det han skulle, med unntak av at han er vanskelig å dyppe under vann (spenner imot med beina) og at han fortsatt bremset og stoppet opp på sklia. Han er blitt noe bedre på å hoppe med bena først, ikke kaste kroppen fremover mot faren.
Hun... jo, jeg fikk dykket henne et par ganger, hun blåste til og med bobler to ganger, ved at jeg la hånden min like under vannflaten og ba henne blåse på den. Flyte på rygg slapper hun ikke av i det hele tatt, og den gode teknikken vi hadde på å flyte på magen (jeg holder henne selvsagt begge veier) har hun mistet, spenner seg og vil holde meg rundt halsen...
Men plutselig elsket hun sklia i dag.
Alt i alt gikk det bra. Hun dusjet seg stort sett selv, og spylte også i hodet, han bukte "høydusj" sånn som i går, dette er imponerende for unger som hyler så naboene hører det når vi vasker håret deres hjemme... (Jeg bruker ikke shampo på henne i svømmehallen da, men vi skyller gjennom det)
Må smøre henne litt i kveld, så noe eksem på baken når hun var ferdig å bade. Vi forsøker å holde eksemet i sjakk så huden er hel og fin når vi går i bassenget, men dette hadde jeg ikke sett i går, så da blomstret det litt i dag.