**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fine testen, da legger dere inn aksjer i kveld og så satser vi på positiv test i morgen, og kasnkje aksjer da også, og temphopp om en dag eller to. Og å snike deg inn på juli sammen med meg uansett, for dit har jeg tenkt meg!

Ja, nå blir det aksjeinnlegg daglig fram til temphopp. :) Jeg skal jo ha med Uff Bønne i juli gjengen ja. Helt enig med deg. Jeg krysser alt jeg har, bortsett fra beina. :D

Men nå må jeg gå og lage middag. Vi snakkes! :)

Æ skjønne godt at du/dokk vil flytt ifra fs ja!!!:) Håpe det går dokkers vei no !!!:)

Vil jo på en måte bli på FS og, trygt, godt og hyggelig. Synes det er veldig god stemning her, og mange flotte damer.

Vil jo på en måte bli på FS og, trygt, godt og hyggelig. Synes det er veldig god stemning her, og mange flotte damer.
Det e æ helt enig i!!Æ savne dokk masse, e ikke den samme gode stemninga på Juli forumet,enda i hvert fall...:)
Håpe no dokk flytte ut ifra FS snart læll å lage like god stemning på andre forum :);):)

selveeggløsnings dagene er de værte jeg vet å ha sex på. Er vond i magen ømme bryster og vil bare krølle meg inn i teppet på sofaen. Sexlysten er på bånd, det blir virkelig plikt å komme igjennom disse dagene. Forstår ikke hvorfor det skal være slikt. Men men det får være.

selveeggløsnings dagene er de værte jeg vet å ha sex på. Er vond i magen ømme bryster og vil bare krølle meg inn i teppet på sofaen. Sexlysten er på bånd, det blir virkelig plikt å komme igjennom disse dagene. Forstår ikke hvorfor det skal være slikt. Men men det får være.

Huff da. Det hørtes ikke noe gøy ut. Bra det er noen få dager da. Lykke til! Krysser fingrene for at du får gode resultater av aktiviteten nå. :-)

Her er det helt motsatt... Ingen vonde symptomer og sexlyst på topp de dagene :-) Rart hvor forskjellige vi er.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det er veldig rart hvor forskjellige vi er. Symptomene jeg har ved el er helt like graviditets symptomer, veldig rart. hehe

Dagens svømmerapport, er dere klare?

Det gikk bedre i dag. Det gjorde det.

Han gjorde stort sett det han skulle, med unntak av at han er vanskelig å dyppe under vann (spenner imot med beina) og at han fortsatt bremset og stoppet opp på sklia. Han er blitt noe bedre på å hoppe med bena først, ikke kaste kroppen fremover mot faren.

Hun... jo, jeg fikk dykket henne et par ganger, hun blåste til og med bobler to ganger, ved at jeg la hånden min like under vannflaten og ba henne blåse på den. Flyte på rygg slapper hun ikke av i det hele tatt, og den gode teknikken vi hadde på å flyte på magen (jeg holder henne selvsagt begge veier) har hun mistet, spenner seg og vil holde meg rundt halsen...

Men plutselig elsket hun sklia i dag.

Alt i alt gikk det bra. Hun dusjet seg stort sett selv, og spylte også i hodet, han bukte "høydusj" sånn som i går, dette er imponerende for unger som hyler så naboene hører det når vi vasker håret deres hjemme... (Jeg bruker ikke shampo på henne i svømmehallen da, men vi skyller gjennom det)

Må smøre henne litt i kveld, så noe eksem på baken når hun var ferdig å bade. Vi forsøker å holde eksemet i sjakk så huden er hel og fin når vi går i bassenget, men dette hadde jeg ikke sett i går, så da blomstret det litt i dag.

Så utrolig gøy å lese om sånn fremgang. :-) Vel gjennomført Sara. Dette kommer du til å være så glad for at dere gjorde når kurset er over. :-)

Kjærestesøndag i dag. :-) Snakkes senere.

Kos deg med kjærestesøndag.

Jeg har som vanlig alene-hjemme-søndagskveld.

Gjennomgangen som viser at man har gjort dette før (og tillegget som viser at man altså ikke vil påstå være noen supermamma av den grunn)

Ungene har spist. Eldste løper på badet, yngste bæres ned, hun er trøtt.
Eldste på do, kler av seg.
Kle av yngste, av med bleien.
Smøre kortiosn på eksem.
Eldste har nå vasket hender, og får sine to doser ventoline
Deretter får han allergimedisinen sin.
Yngste smøres med fet krem fra topp til tå, avslutter med å smøre det over kortisonet. På med bleie (kortisonet er i beieområdet)
Gi eldste sine to doser flutide. (Flutide og venoline er inhalasjoner av astmamedisiner)
Puss tenner på yngste og gi fluks
Puss tenner på eldste, og gi fluks.

Rop opp til mannen at om det passer med pause i fotballkampen kan han gjerne komme og synge godnattsang nå.

(Og så paranteset: Tennene hennes skulle etter planen pusses før han fikk flutide, men hun stakk av... Og selv om mannen faktisk kom ned og sang med oss når jeg ropte er det først nå begge sover. Han sovnet raskt, hun var langt derifra.)

FINALE av Alt for Norge! Det er sånn tv jeg kan kose meg med.

Men om ikke dere ikke dukker opp her for skravling kan jeg ikke skravle stort mer før dette blir spamming...

Er sløv i kveld, så blir ikke noe skravling. Barna er i seng, men har en vaskemaskin som snart er ferdig og noen klær som må brettes. Sånn går nå dagene...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vaskemaskina ja... den er vel ferdig. Har jo vasket badetøyet etter dagens badetur. Er jo i det minste fort gjort å henge opp da. Bør gjøre det før mannen kommer hjem, for han skal da vaske treningstøyet sitt, tenker jeg.

Veldig, veldig stille...

noen som vil skravle med meg i kveld?
Eller i morgen? Det er muuuuulig det kan bli sykt-barn-dag på meg i morgen nemlig, vi får se hvordan formen er i morgen tidlig.

Positiv eltest!! Og en skikkelig hodepine på vei, virker veldig lovende :P

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Positiv eltest!! Og en skikkelig hodepine på vei, virker veldig lovende :p

Dårlig kombinasjon...

Jeg er glad om EL var når FF sier den var, for da fikk vi inn god timing, før jeg fikk feber og ble syk, så ble mannen syk, nå er han ikke god og jeg har en dårlig mage, og guttungen har feber. Hurra...

Sånn går nå dagene.

Dårlig kombinasjon...

Jeg er glad om EL var når FF sier den var, for da fikk vi inn god timing, før jeg fikk feber og ble syk, så ble mannen syk, nå er han ikke god og jeg har en dårlig mage, og guttungen har feber. Hurra...

Sånn går nå dagene.

Hurra ja. Nei her blir det humping om jeg så får migrene, fader heller- første pergokur og garantert el, den sjansen skal IKKE glippe!!! Han får bare føle seg som en sæddonor om han vil, her skal jeg det jobbes!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp