**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har heller ikke tatt en test for det.

Jeg er tett i nesen og sår i halsen, og har sekret som kan minne tidvis om EL-slim og tidvis mer tykt og gult fra NESEN. Jeg nyser også. Og har vagt forhøyet kroppstemp.
Jeg vet at jeg er forkjøla.

Forskning på hcg og progesteron hadde vært gøy. Ja, og sånnsett også en urinprøveanalysator i doskåla...

HAHA.. Ja, analysator i doskålen. Særlig de gangene jeg har glemt meg og tisset når jeg skulle tisset i kopp. Har ikke skjedd i det siste da, men jeg husker jeg surret med det da jeg drev med EL-tester for noen sykluser siden.

Hei forresten jenter :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

HAHA.. Ja, analysator i doskålen. Særlig de gangene jeg har glemt meg og tisset når jeg skulle tisset i kopp. Har ikke skjedd i det siste da, men jeg husker jeg surret med det da jeg drev med EL-tester for noen sykluser siden.
Det hadde vært noe ja :-)

Kan jo alternativt bare gå i svømmehallen da, opplegget vi er på med disse to nå er i alle fall ikke noe vi sånnsett ikke hadde klart selv, men det er jo litt roligere og mer gjennomførbart når det er kurs enn på ordinære åpningsdager. Babysvømminga her inkluderer klippekort fot to voksne tilsvarende prisen på kurset, så det er på en måte som vi da uansett betaler for å gå i svømmehallen med ungene, også går jeg og babyen på gratis kurs. Fin plan?

Utfordringen er at det er oppstart to ganger i året, og de vil at babyen skal være minst 4 mnd gammel, og om vi får plass vet jeg ikke...

Kan jo alternativt bare gå i svømmehallen da, opplegget vi er på med disse to nå er i alle fall ikke noe vi sånnsett ikke hadde klart selv, men det er jo litt roligere og mer gjennomførbart når det er kurs enn på ordinære åpningsdager. Babysvømminga her inkluderer klippekort fot to voksne tilsvarende prisen på kurset, så det er på en måte som vi da uansett betaler for å gå i svømmehallen med ungene, også går jeg og babyen på gratis kurs. Fin plan?

Utfordringen er at det er oppstart to ganger i året, og de vil at babyen skal være minst 4 mnd gammel, og om vi får plass vet jeg ikke...

Du får legge inn en søknad når du har passert 12 uker. Så kan du skrive ut beretningene du har delt her i skravletråden som argumentasjon for hvorfor Bonusen MÅ få plass på kurset.

Du får legge inn en søknad når du har passert 12 uker. Så kan du skrive ut beretningene du har delt her i skravletråden som argumentasjon for hvorfor Bonusen MÅ få plass på kurset.

Noe sånt ja.

Skal undersøke om det finnes babysvømming i det lokale bassenget også da, i tillegg til svømmehallen der ungene går på kurs.

God kveld jenter.
Har ikke hatt tid til å være innom i dag.
Hatt utrolig mye å gjøre.
I kveld skal jeg bake og pynte kake, men først må ungene i seng.

Kommer nok til å være innom inni mellom.

Mannen er borte i kveld, noe som egentlig passer meg utmerket

Jamen må dere det da? Det er jo bare hvis mannen har fått beskjed om å spare at man må det. ;)
Ja, nja vi har jo ikke testa han enda, så vi er på den sikre siden. Noen ganger er det godt å måtte vente litt også, så blir det litt ekstra når vi endelig kan få utløp :P

Pergoen kan gjøre at man modner flere egg, men kan også gjøre at el blir litt forsinket, i og med at det er flere egg som skal modnes og slippes samtidig.
Så om el ikke har dukket opp etter planen, så dukker den nok opp snart =)
Ja, regner med at den kommer etterhvert. Bare veldig utålmodig vettu!

Eldste hos oss begynte når han var 6 mnd, og det fungerte fint. Han var prematur da...

6 mnd er fint det, men det begynner i aug og i jan. Minst 4 mnd, så er du tre mnd i januar er neste sjags 8 mnd sener...

Og med disse to kursene i året som det eneste tilbudet.... så er det sikkert venteliste i et par år.

Vi får se.

Alternativtet er jo å bygge akavrium i stua, flytte til sahara. Eller rett og slett regelmessig gå i basseng på engenhånd, det skal jo være mulig det også :)

Først må det jo BLI en nr tre da, bonusen skal ikke bade uten at bonusen finnes.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp