**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Håper dere har blitt gode venner igjen nå. Synes det var trist å lese denne, at du var lei deg.

En venninne av meg ble lei seg for sønnen hennes sa at: "Jeg vil at pappa skal dø". Da var han 4 år og veldig sint. Så sa min venninne: "Det vil du vel ikke? Da kan du aldri snakke med han igjen da." Så svarte 4-åringen: "Joda, det kan man." Så sa venninnen min: "Nei, når noen er døde så kan man aldri snakke med dem, hilse på dem eller gi dem en klem. Sånn som oldemor som vi bare kan besøke på kirkegården." Da hadde 4-åringen blitt helt stille, og resten av dagen ville han bare sitte på fanget til pappa'en sin og han spurte mange ganger: "Du skal ikke dø?" Og han sa også mange ganger: "Pappa får aldri lov til å dø." Så da måtte de etter hvert få han til å roe litt ned med døden igjen motsatt vei. Poenget mitt er uansett at barn sier ting de tenker at vil være vonde og sårende når de er sinte (litt sånn som vi voksne gjerne skulle ønske vi kunne si høyt når vi blir sinte, men som de fleste av oss har sluttet med), men man mener det jo veldig sjelden på ordentlig. Det er jo for å skape en reaksjon. Så jeg håper virkelig du ble glad igjen etterpå. Du har ikke skrevet noe mer om det da, så jeg satser på at du har en fin fredagskveld!

:)

Det går bra nå, og vi er venner igjen :)
Har ogsåsnakket om at det gjør vondt inni mamma om han sier slikt fordi mamma er veldig, veldig glad i han.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg serverte barn og besøk restene av gryta igår, slik at jeg nå kan spise heeeele porsjonen med fløyelsgrøt selv, stående ved komfyren.
*sleip*

Det går bra nå, og vi er venner igjen :)
Har ogsåsnakket om at det gjør vondt inni mamma om han sier slikt fordi mamma er veldig, veldig glad i han.

Sent from my iPad using BV Forum

Så bra! :) Hørtes bra ut.

Jeg serverte barn og besøk restene av gryta igår, slik at jeg nå kan spise heeeele porsjonen med fløyelsgrøt selv, stående ved komfyren.
*sleip*

Fløyelsgrøt er så innmari godt. Namenam!

Fløyelsgrøt er så innmari godt. Namenam!
Jepp, og det eneste som fristet idag.

Har vært ute med snuppa i nesten 4 timer, og hatt besøk siden, den hormonelle, kvalme og slitne kroppen min hoppet av glede da de bestemte seg for å gå hjem til bestisen etter mat :p

Jepp, og det eneste som fristet idag.

Har vært ute med snuppa i nesten 4 timer, og hatt besøk siden, den hormonelle, kvalme og slitne kroppen min hoppet av glede da de bestemte seg for å gå hjem til bestisen etter mat :p

Hihi.. Fløyelsgrøt tror jeg kan friste meg neeesten bestandig. Det er jo virkelig fløyel for mage og hodet. Namenam. Og det høres jo ut som en perfekt fredag da!

Hihi.. Fløyelsgrøt tror jeg kan friste meg neeesten bestandig. Det er jo virkelig fløyel for mage og hodet. Namenam. Og det høres jo ut som en perfekt fredag da!
Vi har kost oss masse, og det er godt å se at hun klarer å bruke kroppen sin masse uten å måtte ledes inn i aktiviteter. Jeg har blitt en sånn mamma som blir sittende og se på med mobilen i hånda :p (pleier leke mer) Formen stopper meg, frustrerende nok.

Vi har kost oss masse, og det er godt å se at hun klarer å bruke kroppen sin masse uten å måtte ledes inn i aktiviteter. Jeg har blitt en sånn mamma som blir sittende og se på med mobilen i hånda :p (pleier leke mer) Formen stopper meg, frustrerende nok.

Jamen da er det jo ekstra bra når hun leker for seg selv med andre. For da kan du legge bort all dårlig samvittighet og bare følge din egen lyst på det du vil. Det er jo veldig kjedelig når formen ikke er på topp.

Jamen da er det jo ekstra bra når hun leker for seg selv med andre. For da kan du legge bort all dårlig samvittighet og bare følge din egen lyst på det du vil. Det er jo veldig kjedelig når formen ikke er på topp.
Ja, det er jo det, men blir ikke helt hæppi av å ha kronisk dårlig samvittighet. Heldigvis er det ikke for alltid, og resultatet gjør det verdt det :)

Ja, det er jo det, men blir ikke helt hæppi av å ha kronisk dårlig samvittighet. Heldigvis er det ikke for alltid, og resultatet gjør det verdt det :)

Ja, det var derfor jeg tenkte det var bonus på en fredag at du ikke trenger å ha dårlig samvittighet akkurat nå. :) Resultatet gjør det absolutt verdt det. Og husk at hun ikke kommer til å huske noen få måneder hvor du er i litt dårlig form. Så lenge det er kjærlighet så husker man jo ikke noen få perioder av barndommen hvor mor og far var slitne/i dårlig form. <3

Jeg skal lage meg middag nå. Vi snakkes sikkert senere! Ha en trivelig fredag jenter! :)

Kjedelig innpå Juli gitt.....:p

Det er fordi det ikke er fylt opp enda det vettu. Om 1-2 måneder er dere nok ganske mange aktive der inne. :)

Du må jo skravle i gang, så folk får lyst til å skravle.

Jeg ble forresten invitert bor nå. Så drar. Skulle bare innom for å si fra at jeg logger ut. :p

Det er fordi det ikke er fylt opp enda det vettu. Om 1-2 måneder er dere nok ganske mange aktive der inne. :)
Stemme nok d :) Æ e den siste som kom inn å æ har termin 14 juli.....Du får hiv dæ med på slutten av Juli :)
Regne me det blir meir liv innpå der etter hvert....dæm hadd en skravletråd da, på 55 sider...d ska æ gjørra nåkka me ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp