**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har to vannskeptikere jeg... Men nå går de på svømmekurs. Småbarnssvømming, så mor og far må også til pers.
Har ei sånn ei jeg også, men det forsvinner etter en stund i vann... :) Så vi må også bade når vi er nær no vannaktig :p

Har ei sånn ei jeg også, men det forsvinner etter en stund i vann... :) Så vi må også bade når vi er nær no vannaktig :p
Håper det går over ja, eldste er jo egentlig påmeldt svømmekurs for barn fra fem år, men det er uten foreldre, så han nekter å gå uti, så han er med på småbarnsvømming (2-4 år) sammen med søstra i stedet.

(25? kom ut av telling)

Håper det går over ja, eldste er jo egentlig påmeldt svømmekurs for barn fra fem år, men det er uten foreldre, så han nekter å gå uti, så han er med på småbarnsvømming (2-4 år) sammen med søstra i stedet.

(25? kom ut av telling)
Så lenge han er trygg så =)

Så lenge han er trygg så =)
Ja, det er det vi, og instruktør kom til. At det er bedre han er med her til han er trygg nok til å begynne på sitte eget kurs etterhvert.

Ja, det er det vi, og instruktør kom til. At det er bedre han er med her til han er trygg nok til å begynne på sitte eget kurs etterhvert.
VEldig enig i det altså :)

Ga opp. Husket ikke... dette er... 22?

Får bare skravle ivei til mannen er ferdig i dusjen.
Høres bedre ut :p
Du kan jo sjekke hvor mange du har, da vet du hvor mange du har igjen :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp