Åh, det må vi med familyen snart, det er så stas!
Har to vannskeptikere jeg... Men nå går de på svømmekurs. Småbarnssvømming, så mor og far må også til pers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det må vi med familyen snart, det er så stas!
Nattinatt =) Sove godt!Takk i like måteSnakkes vel imårra
![]()
Har ei sånn ei jeg også, men det forsvinner etter en stund i vann...Har to vannskeptikere jeg... Men nå går de på svømmekurs. Småbarnssvømming, så mor og far må også til pers.
Takk i like måteSnakkes vel imårra
![]()
Bra!![]()
er det nedtelling til sovetid?Fare for det, ja (27 (nedtelling))
Høres bra ut!Hun må jo det, rapportere el-test om ikke annet, og se hvordan det gikk med oss alle (26)
Håper det går over ja, eldste er jo egentlig påmeldt svømmekurs for barn fra fem år, men det er uten foreldre, så han nekter å gå uti, så han er med på småbarnsvømming (2-4 år) sammen med søstra i stedet.Har ei sånn ei jeg også, men det forsvinner etter en stund i vann...Så vi må også bade når vi er nær no vannaktig
![]()
Eller kanskje antall innlegg igjen i dag?er det nedtelling til sovetid?
er det nedtelling til sovetid?
Så lenge han er trygg så =)Håper det går over ja, eldste er jo egentlig påmeldt svømmekurs for barn fra fem år, men det er uten foreldre, så han nekter å gå uti, så han er med på småbarnsvømming (2-4 år) sammen med søstra i stedet.
(25? kom ut av telling)
Eller kanskje antall innlegg igjen i dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Tror det =)Eller kanskje antall innlegg igjen i dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det går fort!Nedtelling til 10.000 (24)
Ja, det er det vi, og instruktør kom til. At det er bedre han er med her til han er trygg nok til å begynne på sitte eget kurs etterhvert.Så lenge han er trygg så =)
Hehe, det er mulig detBINGO!
(23)
Men jeg kommer nok til på komme ut av telling...
VEldig enig i det altsåJa, det er det vi, og instruktør kom til. At det er bedre han er med her til han er trygg nok til å begynne på sitte eget kurs etterhvert.
Tror det =)
Høres bedre utGa opp. Husket ikke... dette er... 22?
Får bare skravle ivei til mannen er ferdig i dusjen.