Grynt jeg kunne bare spist sushi idag, men neida jeg ville vente og spise sammen med han <3 Men melka var gått ut på dato..Do it![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grynt jeg kunne bare spist sushi idag, men neida jeg ville vente og spise sammen med han <3 Men melka var gått ut på dato..Do it![]()
Masse action heile tia her omtrentSer at det er bra action på forumet nå, ifht topp 100 ihvertfall =)
Er min egen feil, men blir irritert på meg selv og også på han som bare er frekk.Ååååååh, det va dumt da....![]()
D va dumt...Grynt jeg kunne bare spist sushi idag, men neida jeg ville vente og spise sammen med han <3 Men melka var gått ut på dato..![]()
Sånt man glemmer å ta høyde for det =)Grynt jeg kunne bare spist sushi idag, men neida jeg ville vente og spise sammen med han <3 Men melka var gått ut på dato..![]()
Kjedelig når d blir sånnEr min egen feil, men blir irritert på meg selv og også på han som bare er frekk.
Fort gjortSånt man glemmer å ta høyde for det =)
Det skjønner jeg godt =)Er min egen feil, men blir irritert på meg selv og også på han som bare er frekk.
Veldig! Jeg er et glimrende eksempel på folk som glemmer sliktKjedelig når d blir sånn![]()
Me tooVeldig! Jeg er et glimrende eksempel på folk som glemmer slikt![]()
Jeg går i gravid/babydøsGår i konstant ammetåke æ....
Det er ikke noe gøy!Er min egen feil, men blir irritert på meg selv og også på han som bare er frekk.
Jeg går i gravid/babydøs![]()
Ja, d å,i tillegg...har fått 3 barn på 3 år å 2 mnd å no blir d 4 barn på 4 år å 8 mndJeg går i gravid/babydøs![]()
Ei koselig tidDet høres jo fint ut da
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, d å,i tillegg...har fått 3 barn på 3 år å 2 mnd å no blir d 4 barn på 4 år å 8 mnd![]()