Dopause, så skravling![]()
du og disse dopausene dine... nå som jeg er skravleklar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dopause, så skravling![]()
Teflonhjerne, need I say more?Det høres jo fint ut da
Sent from my iPhone using BV Forum
wowsa!Ja, d å,i tillegg...har fått 3 barn på 3 år å 2 mnd å no blir d 4 barn på 4 år å 8 mnd![]()
Jeg er her!du og disse dopausene dine... nå som jeg er skravleklar?
Jeg er her!
Ja, tenkte legge inn siste giret nå!Så fint!
Jeg har noen timer på meg på å skrive mangeange hundre innlegg.. noen som er med på skravlings?![]()
Ja, tenkte legge inn siste giret nå!
Ja.. så plutselig at det ikke var så mange hundre opp til topp 20, og da blir jeg gira vettuJA!
Jeg er alene hjemme sånn i halvannen til to timer.
Ungene sover. jeg bør nok ha unna et par hunder innlegg jeg også, på 17. plass klokken 17 og regner med mange har skrevet mye siden den tid....
Herlig! Sånt liker vi!Den er jeg med på!
Vi har rolige onga, så d e itj så heftig å dæm søv hele natta å e snill,så det går utrolig fintDet er heftig, altså!
Det hender innimellom at vi har min niese og nevø på besøk, og å spise middag med en på fem, en på tre og to på to...og to voksne, det er heftig!
Herlig! Sånt liker vi!
Ja.. så plutselig at det ikke var så mange hundre opp til topp 20, og da blir jeg gira vettu![]()
Jeg liker også såntHerlig! Sånt liker vi!
Ikke glem å skrive mer enn ett ord nå da Tuppeline.. vil ikke bli anklaget for spam vettu
Det er braJeg liker også sånt![]()
Vi har rolige onga, så d e itj så heftig å dæm søv hele natta å e snill,så det går utrolig fint![]()
Ikke glem å skrive mer enn ett ord nå da Tuppeline.. vil ikke bli anklaget for spam vettu![]()
KJæmpehedligHeldig sånn da.