**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi har en del eldre på vår side av nabolaget, de fleste barna velger å gå på andre siden av nabolaget, men nå kom det et lite rush her også! De er så høflige og søte! "tusen takk, ha en fin kveld videre!" Det sjarmerer meg!
Nån få som takke her,men mesteparten bærre e langfingra å bærre går uten et takk...irriterende!!

Nån få som takke her,men mesteparten bærre e langfingra å bærre går uten et takk...irriterende!!
Ja sånne hadde vi i fjor. Har slutta med at de får lov til å ta selv iallefall, nå får de to biter hver :P Ellers er det noen røsker med seg hele bollen..!

Vi har en del eldre på vår side av nabolaget, de fleste barna velger å gå på andre siden av nabolaget, men nå kom det et lite rush her også! De er så høflige og søte! "tusen takk, ha en fin kveld videre!" Det sjarmerer meg!
Så bra :-) Veloppdragne unger da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja sånne hadde vi i fjor. Har slutta med at de får lov til å ta selv iallefall, nå får de to biter hver :p Ellers er det noen røsker med seg hele bollen..!
Aldri gitt før sjø...men neste år ska æ putt litt oppi små posa,så får dæm som kjæm en pose hver :)

Aldri gitt før sjø...men neste år ska æ putt litt oppi små posa,så får dæm som kjæm en pose hver :)
Her får de en ting hver, men er sånne litt større ting med papir på da, f.eks slikkepinner, sånne Halloween sjokolader o.l.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det ringte akkurat på døra for ente gang, jeg går og åpner og der står mannen min på utsiden og sier "Kyss eller klem?" Han har kommet hjem fra jobbreise <3

Det ringte akkurat på døra for ente gang, jeg går og åpner og der står mannen min på utsiden og sier "Kyss eller klem?" Han har kommet hjem fra jobbreise <3
Nååååååmmen, hainn va no bra søt da :)

Haha, ja takk begge deler! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp