Æ håpe,men grue å har vondt i magen...rart at æ ska værra nervøs,etter 3 positive testa ...Den er nok positiv!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ håpe,men grue å har vondt i magen...rart at æ ska værra nervøs,etter 3 positive testa ...Den er nok positiv!!![]()
Jeg skjønner deg jeg. Skal du ta en digital?Æ håpe,men grue å har vondt i magen...rart at æ ska værra nervøs,etter 3 positive testa ...
Nån få som takke her,men mesteparten bærre e langfingra å bærre går uten et takk...irriterende!!Vi har en del eldre på vår side av nabolaget, de fleste barna velger å gå på andre siden av nabolaget, men nå kom det et lite rush her også! De er så høflige og søte! "tusen takk, ha en fin kveld videre!" Det sjarmerer meg!
Jepp, en clearblue med ukesindikator å greierJeg skjønner deg jeg. Skal du ta en digital?
Det er den ikkeSettå grue mæ t testen imårra....einn vess dein e negativ.....![]()
Ja sånne hadde vi i fjor. Har slutta med at de får lov til å ta selv iallefall, nå får de to biter hverNån få som takke her,men mesteparten bærre e langfingra å bærre går uten et takk...irriterende!!
Så braVi har en del eldre på vår side av nabolaget, de fleste barna velger å gå på andre siden av nabolaget, men nå kom det et lite rush her også! De er så høflige og søte! "tusen takk, ha en fin kveld videre!" Det sjarmerer meg!
Aldri gitt før sjø...men neste år ska æ putt litt oppi små posa,så får dæm som kjæm en pose hverJa sånne hadde vi i fjor. Har slutta med at de får lov til å ta selv iallefall, nå får de to biter hverEllers er det noen røsker med seg hele bollen..!
Det er kjedelig ja!Nån få som takke her,men mesteparten bærre e langfingra å bærre går uten et takk...irriterende!!
Men utrolig koselig me dæm som takke da å arti å sjå kor fint utkledd dæm eDet er kjedelig ja!
Sent from my iPhone using BV Forum
Her får de en ting hver, men er sånne litt større ting med papir på da, f.eks slikkepinner, sånne Halloween sjokolader o.l.Aldri gitt før sjø...men neste år ska æ putt litt oppi små posa,så får dæm som kjæm en pose hver![]()
Ja, ser at ungene har det gøy i alle fall!Men utrolig koselig me dæm som takke da å arti å sjå kor fint utkledd dæm e![]()
Helg-ishJeg har svakere eltest idag enn igår, men el skal liksom komme 5- 6 dager etter siste pergopille, altså til helga. Lørdagish.
Æ trur dæm har d kjæmpegøyJa, ser at ungene har det gøy i alle fall!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det har jeg gjort ei gang, gøøøy
Blir happy humping daHelg-ish
Det blir braa!
Gått en runde med 4-åringen ^^Hallooooooooo, kor e dokk ænn?![]()
Nååååååmmen, hainn va no bra søt daDet ringte akkurat på døra for ente gang, jeg går og åpner og der står mannen min på utsiden og sier "Kyss eller klem?" Han har kommet hjem fra jobbreise <3
Haha, ja takk begge deler!Det ringte akkurat på døra for ente gang, jeg går og åpner og der står mannen min på utsiden og sier "Kyss eller klem?" Han har kommet hjem fra jobbreise <3