Helgish er fint! Vi humper idag, og humpa på tirsdag. Annenhverdagkjøret er igang!Helg-ish
Det blir braa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helgish er fint! Vi humper idag, og humpa på tirsdag. Annenhverdagkjøret er igang!Helg-ish
Det blir braa!
Å ja, mi ligg å søvGått en runde med 4-åringen ^^
Jeg også! Nå er hun stappet i badekaret med pappaen mens jeg sitter her og vokter godisskålen.. kjempeluuuuurtJeg måtte ta meg av unger
Sent from my iPhone using BV Forum
Å gjerne litt mer....Haha, ja takk begge deler!![]()
Høhøh, ohjess!Blir happy humping da![]()
D skjønne æ godt...dyrt me godteri e d å..De fleste har vært høflige her, så det er braVi har sikkert hatt minst 30 unger på døra, så kan ikke gi de så mye hver da.
Det sa jeg også!Haha, ja takk begge deler!![]()
All night long!!!Høhøh, ohjess!
Heia heia!Helgish er fint! Vi humper idag, og humpa på tirsdag. Annenhverdagkjøret er igang!
Best det!Det sa jeg også!
Eh, neeeei, jeg er for glad i søvnen minAll night long!!!
Hehehehe, ikke ta alt daJeg også! Nå er hun stappet i badekaret med pappaen mens jeg sitter her og vokter godisskålen.. kjempeluuuuurt![]()
Så koselig da!Her har vi sikkert hatt 20 på døra til nå! Jeg synes det er koselig også jeg daMasse unger i godt humør som kommer på døra
Søvn e oppskrytt...Eh, neeeei, jeg er for glad i søvnen min![]()
Heia heia!
*lage heiagjeng*
Det er han i magen enig med deg iSøvn e oppskrytt...![]()
Hehehehehe,turn off....*se for seg heiagjeng ved siden av senga*
Buzzkill
Så romantiskDet ringte akkurat på døra for ente gang, jeg går og åpner og der står mannen min på utsiden og sier "Kyss eller klem?" Han har kommet hjem fra jobbreise <3
Haha, vær litt ekshibisjonistisk da vel!*se for seg heiagjeng ved siden av senga*
Buzzkill