Jepp, å halv skatt i DesemberBlir god lønn på deg da snart
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, å halv skatt i DesemberBlir god lønn på deg da snart
Det blir speinnanesFant ut i dag at jeg sikkert kan teste neste helg hvis ikke TR kommer før da. Det er jo faktisk ikke så lenge til... Gleder meg
Hehehehehe, slemmaJeg la minsten, og skremte små monstre
Sent from my iPad using BV Forum
Hehehehehe, slemma![]()
Hehehehehe, lurtFor å slippe å gå i trappen hver gang det ringte på satte jeg på drømmehagen på iPaden nede forran minsten og ga henne melken sin.
Siden vinduet var åpent hørte jeg når det kom noen, og åpnet døren og sa bø før de klarte å ringe på
Har ikke hatt et eneste monster på døra jeg
Vorre 15 stk her noHar ikke hatt et eneste monster på døra jeg
LurtFor å slippe å gå i trappen hver gang det ringte på satte jeg på drømmehagen på iPaden nede forran minsten og ga henne melken sin.
Siden vinduet var åpent hørte jeg når det kom noen, og åpnet døren og sa bø før de klarte å ringe på
Vi bor litt utanfor et boligfelt,men d har komme 15 stk så langtVi bor i ett byggefelt med masse barnefamilier, så her kommer det mange. Når noen begynner, vil alle
Vi bor litt utanfor et boligfelt,men d har komme 15 stk så langt![]()
Oj, d va jo mangTror det har vært ca 25 her
Jippi, æ vente på dæAkkurat kommet hjem.
Få ungene i seng, så er jeg her.
Vi har en del eldre på vår side av nabolaget, de fleste barna velger å gå på andre siden av nabolaget, men nå kom det et lite rush her også! De er så høflige og søte! "tusen takk, ha en fin kveld videre!" Det sjarmerer meg!Vi bor i ett byggefelt med masse barnefamilier, så her kommer det mange. Når noen begynner, vil alle
Den er nok positiv!!Settå grue mæ t testen imårra....einn vess dein e negativ.....![]()