Gikk alle og la seg på en gang?? Jeg har ikke drukket grapefruktjuicen enda. Ikke kvelden enda da!
Det har ikke jeg heller. Dette blir siste glasset av den tredje literen. nei, fjerde literen.
Nå synes jeg det får holde, nå skal jeg snart ha EL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk alle og la seg på en gang?? Jeg har ikke drukket grapefruktjuicen enda. Ikke kvelden enda da!
Hahah
"Hva, jeg har jo ikke tatt medisinene min enda, hvor ble det av alle sammen??"![]()
Jeg har spist sjokolaaaaade!Ikke sant? Jeg har jo ikke spist kveldsmat engang, og jeg er sulten...
Jeg har spist sjokolaaaaade!
Mannen syntes at grapefruktjuicen var helt forferdelig, og så på meg med sympati da jeg drakk den måned etter månedDet har ikke jeg heller. Dette blir siste glasset av den tredje literen. nei, fjerde literen.
Nå synes jeg det får holde, nå skal jeg snart ha EL!
Ikke helt enda
Fått mannen med sin bankid-brikke til å sjekke reseptene til guttungen. Vi kan hente ut en gang til. Vi har enda, men det går fort mer når man trapper opp.
Mannen syntes at grapefruktjuicen var helt forferdelig, og så på meg med sympati da jeg drakk den måned etter måned![]()
Hahah
"Hva, jeg har jo ikke tatt medisinene min enda, hvor ble det av alle sammen??"![]()
Se, jeg bytta visst profilbilde![]()
eller den eksentriske showdamen!Jeg er som hun gale, gamle, demente damen i gangen på sykehjemmet. Det er godt dere holder ut med meg.
Jeg er som hun gale, gamle, demente damen i gangen på sykehjemmet. Det er godt dere holder ut med meg.
jaa.. liten og søt fremdelesFine magen![]()
Jeg er litt attention whore, så måtte bareKjempefin! Med magen sin! <3 Hadde tenkt å kommentere det før du skrev det selv.
Jeg har jo bare prøvd det denne mnd jeg da.
eller "denne syklusen", mine sykluser henger ikke sammen med måneder da..
DET er ikke problemet, vet du. Så lenge du holder ut med oss.
Vet du at du skrev innlegg nr 8888 i denne tråden?
Jeg elsker syrlige ting, så den juicen var akkurat passe for megMens jeg som har prøvd den i 3 sykluser nå elsker den. Ikke smaken, synes den er helt passe, men jeg får jo eggehvitte-utflod i mange dager på rad! Det MÅ hjelpe.
Så bra du fikk sjekket det da.
eller den eksentriske showdamen!
"Hvor ble det av alle? Jeg har jo ikke dratt "star spangled banner enda!!"
Mens jeg som har prøvd den i 3 sykluser nå elsker den. Ikke smaken, synes den er helt passe, men jeg får jo eggehvitte-utflod i mange dager på rad! Det MÅ hjelpe.