**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gikk alle og la seg på en gang?? Jeg har ikke drukket grapefruktjuicen enda. Ikke kvelden enda da!

Det har ikke jeg heller. Dette blir siste glasset av den tredje literen. nei, fjerde literen.

Nå synes jeg det får holde, nå skal jeg snart ha EL!

Det har ikke jeg heller. Dette blir siste glasset av den tredje literen. nei, fjerde literen.

Nå synes jeg det får holde, nå skal jeg snart ha EL!
Mannen syntes at grapefruktjuicen var helt forferdelig, og så på meg med sympati da jeg drakk den måned etter måned :p

Se, jeg bytta visst profilbilde :p

Ikke helt enda

Fått mannen med sin bankid-brikke til å sjekke reseptene til guttungen. Vi kan hente ut en gang til. Vi har enda, men det går fort mer når man trapper opp.

Så bra du fikk sjekket det da.

Mannen syntes at grapefruktjuicen var helt forferdelig, og så på meg med sympati da jeg drakk den måned etter måned :p

Jeg har jo bare prøvd det denne mnd jeg da.

eller "denne syklusen", mine sykluser henger ikke sammen med måneder da..

Hahah
"Hva, jeg har jo ikke tatt medisinene min enda, hvor ble det av alle sammen??" :p

Jeg er som hun gale, gamle, demente damen i gangen på sykehjemmet. Det er godt dere holder ut med meg.

Jeg er som hun gale, gamle, demente damen i gangen på sykehjemmet. Det er godt dere holder ut med meg.
eller den eksentriske showdamen!
"Hvor ble det av alle? Jeg har jo ikke dratt "star spangled banner enda!!"

DET er ikke problemet, vet du. Så lenge du holder ut med oss.

Vet du at du skrev innlegg nr 8888 i denne tråden?

Jeg har jo bare prøvd det denne mnd jeg da.

eller "denne syklusen", mine sykluser henger ikke sammen med måneder da..

Mens jeg som har prøvd den i 3 sykluser nå elsker den. Ikke smaken, synes den er helt passe, men jeg får jo eggehvitte-utflod i mange dager på rad! Det MÅ hjelpe.

DET er ikke problemet, vet du. Så lenge du holder ut med oss.

Vet du at du skrev innlegg nr 8888 i denne tråden?

Det betyr lykke!!! En av FS-jentene SKAL vinne stellebagen! :D

Mens jeg som har prøvd den i 3 sykluser nå elsker den. Ikke smaken, synes den er helt passe, men jeg får jo eggehvitte-utflod i mange dager på rad! Det MÅ hjelpe.
Jeg elsker syrlige ting, så den juicen var akkurat passe for meg :D

Så bra du fikk sjekket det da.

Ja, for jeg var helt sikker på at det er et eller annet jeg har hentet som jeg fikk beskjed på apoteket om at det var siste gangen.... men han har nå ifølge dette en gang til av alt vi trenger nå i alle fall.

eller den eksentriske showdamen!
"Hvor ble det av alle? Jeg har jo ikke dratt "star spangled banner enda!!"

Japp. Det er meg det! Da jeg kom her forleden dag skrev jeg tross alt:

"TADA!

HER ER LYKKELITEN!"

Og da var jo de andre midt i skravlingen sin, og egentlig veldig opptatt med et viktig tema.

Jeg har ikke merket det fnugg av effekt enda.

Du sier jo at det er mulig jeg ikke merker noe før neste syklus, vi får se.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp