Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Snakke bv-forum"?
Det skal jeg begynne med. FS og bv, og tr og ikm og el og og og ...![]()
Kjenner litt på denne trøttheten selv jeg! Fremdeles våken mann, kanskje benytte anledningen å snakk om noe annet enn forumet idag![]()
Trist med SA ja, men nå ser vi framoverJa, rart det der. MEn vi var heldige med at Riksen ville hjelpe oss, og uten de hadde vi liten til ingen sjans å bli gravide på egen hånd. Så lillebror her er et lite mirakel <3
Trist å høre du har hatt en SA, kan vel si at det er noe dritt. Var borti det i forbindelse med ett av forsøkene våres..eller... 2 ... denne gangen synes jeg spira skal sitte hele veien til mål!
Den sitter den altså. 24 uker og litt enn så lenge.. bare litt igjen nå!Ja, nå skal spiren sitte. Vokse seg stor og sterk. Tvangsbefruktet og fornøyd med det.![]()
Nå er mannen ferdig dusjet. Jeg har ikke spist kveldsmat engang. Det er vel leggetid...
Er muligheter for det altså...Du er vel straks inne på topplisten du nå?![]()
Den sitter den altså. 24 uker og litt enn så lenge.. bare litt igjen nå!
*drømme*
Beste man kan gjøre er å se fremover. Og ha gode jenter fra forumet rundt seg, da kommer man langtTrist med SA ja, men nå ser vi framoverOg dere fortener virkelig at alt går på skinner nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi ligger litt foran skjema da, har det essensielle osv osvJa. Det er bra!![]()
Du, jeg har snakka bv-forum siden jeg regga meg her i 09Ja. Da kan det hende mannen din også ønsker å ta kontakt med noen som kan hjelpe deg.
Du, jeg har snakka bv-forum siden jeg regga meg her i 09
Jeg snakker bv-forum flytende.....dvs, mannen har gitt opp for lenge siden![]()
Jeg tror han har lært å bare lukke ørene, eller se en annen vei elnsJa, men har du snakket det høyt? Til mannen? Hehe.. For det er jo tydeligvis det jeg har begynt med...![]()
Jeg tror han har lært å bare lukke ørene, eller se en annen vei elns![]()
Jeg tror man blir avhengig....Ja, kanskje mannen min lærer det. Eller kanskje jeg skal forsøke å ikke si forkortelsene høyt.![]()
Jeg tror man blir avhengig....
(men hsssssj, ikke si det til noen)
Drar du nå?
HahahGikk alle og la seg på en gang?? Jeg har ikke drukket grapefruktjuicen enda. Ikke kvelden enda da!