**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kjenner litt på denne trøttheten selv jeg! Fremdeles våken mann, kanskje benytte anledningen å snakk om noe annet enn forumet idag :p

"Snakke bv-forum"?
Det skal jeg begynne med. FS og bv, og tr og ikm og el og og og ... :p

Ja. Da kan det hende mannen din også ønsker å ta kontakt med noen som kan hjelpe deg.

Kjenner litt på denne trøttheten selv jeg! Fremdeles våken mann, kanskje benytte anledningen å snakk om noe annet enn forumet idag :p

Du er vel straks inne på topplisten du nå? :)

Ja, rart det der. MEn vi var heldige med at Riksen ville hjelpe oss, og uten de hadde vi liten til ingen sjans å bli gravide på egen hånd. Så lillebror her er et lite mirakel <3
Trist å høre du har hatt en SA, kan vel si at det er noe dritt. Var borti det i forbindelse med ett av forsøkene våres..eller... 2 ... denne gangen synes jeg spira skal sitte hele veien til mål!
Trist med SA ja, men nå ser vi framover :-) Og dere fortener virkelig at alt går på skinner nå :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Trist med SA ja, men nå ser vi framover :) Og dere fortener virkelig at alt går på skinner nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Beste man kan gjøre er å se fremover. Og ha gode jenter fra forumet rundt seg, da kommer man langt ;)

Ja. Da kan det hende mannen din også ønsker å ta kontakt med noen som kan hjelpe deg.
Du, jeg har snakka bv-forum siden jeg regga meg her i 09 :p
Jeg snakker bv-forum flytende.....dvs, mannen har gitt opp for lenge siden :p

Du, jeg har snakka bv-forum siden jeg regga meg her i 09 :p
Jeg snakker bv-forum flytende.....dvs, mannen har gitt opp for lenge siden :p

Ja, men har du snakket det høyt? Til mannen? Hehe.. For det er jo tydeligvis det jeg har begynt med... :confused:

Og hvis noen jeg kjenner som har barn møter meg og jeg PLUTSELIG sier noe om tr eller EL i forbifarten, så skjønner de nok at jeg prøver å lage barn.

Jeg tror han har lært å bare lukke ørene, eller se en annen vei elns :p

Ja, kanskje mannen min lærer det. Eller kanskje jeg skal forsøke å ikke si forkortelsene høyt. :p

Gikk alle og la seg på en gang?? Jeg har ikke drukket grapefruktjuicen enda. Ikke kvelden enda da!

SARA - du har ikke sagt ordentlig natta. Det holder ikke å skrive: "leggetid..."

Ikke helt enda

Fått mannen med sin bankid-brikke til å sjekke reseptene til guttungen. Vi kan hente ut en gang til. Vi har enda, men det går fort mer når man trapper opp.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp