Han passer på han mannen!
Jepp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han passer på han mannen!
Åh, kanskje det er feil liste!Jaja, godt jeg skal legge meg! Prøver igjen, natta!
Vi er invitert til tanta mi, som ordner pølser og snop "etter barnehagetid". hun bor rett ved barnehagen. Det er koselig.
Men derfor er jeg slett ikke her før etter ungene er i seng.
Jeg er nemlig ikke hjemme før.
Og da er jeg alene hjemme med unger som (helst) sover, og hund som vel og merker er dårlig vaktbikkje når mannen bare kommer inn, men som reagerer på ringeklokka...
til gjengjeld, det var vel kanskje to ganger det ringte på i fjor? Ikke mange som kom, nei...
Mannen har hamstret mye knask. Han satser stort sett på å ha mye mer enn vi trenger... så blir det noe til ham også.
FS-humor kanskje?
Jeg dauer, hihi :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Så rart det var så ulikt med første og andre...Eldste kom til da vi sa vi kunne ta ut spiralen og "se hva som skjer"... 1 måned senere var graviditeten et faktum![]()
*ler*
Slikt har jeg klart å holde unna mannen.. tenk det, 42 pper og han vet enda ikke hva TR er??!!![]()
Hvis du kan skru av sikringen der ringeklokken er så er problemet løst.![]()
Hihi.. Jeg har blitt smårar av å skravle så mye i oktober tydeligvis.
Hehe ja, lillebror ble til i en petriskål på riksen. Tvangsbefruktet, kaller vi han![]()
Ja, rart det der. MEn vi var heldige med at Riksen ville hjelpe oss, og uten de hadde vi liten til ingen sjans å bli gravide på egen hånd. Så lillebror her er et lite mirakel <3Så rart det var så ulikt med første og andre...
Her er begge blitt til på pp2, og denne gangen ble jeg faktisk gravid på pp1, men mistet rundt uke 6. Eg på pp2 nå, så dette blir spennende
Vi får se hvordan han er i morgen tidlig. Også får vi evt be bhg holde et øye med om han blir tett. De har flere unger med inhalator i hylla si på avdeingen, så det der er de kjent med . De har lista over nivåene hans sammen med medisinene, og telefonnummer til meg og mannen på samme lapp. De har aldri trengt å gi ham noe, vi satser på at de ikke trenger det denne gangen heller.
Det er jo sånn rundt et år siden jeg brått en morgen ved levering måtte skrive medsin-lapp for ham, for jeg kom med en som hadde vært medisinfri i månedsvis, som "oi, brått var blitt tett, vi tror det holder med hjemmemedisinering (nivå to er bare fast morgen og kveld) men her er altså opplegget"
Jadda...
"Snakke bv-forum"?Min fikk altså vite det i pp 4. Snart lærer han vel alle de andre forkortelsene også. Ikke fordi han er så interessert, neida, bare fordi jeg begynner å "snakke BV forum". Snakker ikke norsk lenger en gang.
Kveldsmat først vel?Nå er mannen ferdig dusjet. Jeg har ikke spist kveldsmat engang. Det er vel leggetid...
God natt, sove godt! ;DNei, har hodeverk og er trøtt, så tar kvelden.
God natt dere skjønne jenter
Nei, har hodeverk og er trøtt, så tar kvelden.
God natt dere skjønne jenter
Ja, rart det der. MEn vi var heldige med at Riksen ville hjelpe oss, og uten de hadde vi liten til ingen sjans å bli gravide på egen hånd. Så lillebror her er et lite mirakel <3
Trist å høre du har hatt en SA, kan vel si at det er noe dritt. Var borti det i forbindelse med ett av forsøkene våres..eller... 2 ... denne gangen synes jeg spira skal sitte hele veien til mål!