**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
? Topplista blir oppdatert to ganger om dagen for tiden? Sist gang midt på dagen i dag.

Sent from my iPad using BV Forum
Jøsses, her står det siste oppdatert 28.10 !

*ler*

Slikt har jeg klart å holde unna mannen.. tenk det, 42 pper og han vet enda ikke hva TR er??!! :p
42 pper? Oi, det var lenge! Så bra at det gikk til slutt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvorfor må "mine resepter" være så klønete å komme inn på?

Hvorfor kan ikke innloggingsløsningen som er trygg nok til å levere selvangivelsen min, og momsoppgave fra jobb være god nok til å sjekke om vi har mere medisin til guttungen uten å kontakte legen?

Neida, for jeg har ikke (fungerende) bankid nemlig.

Jeg har ikke fullført opplegget med å få meg tippekort (buypass) heller.

Men mannen har tippekort, han får ta det da. Vi må vite om vi må ringen legen.

en stykk forkjølt femåring er trappet opp til nivå to i astmamedisinen sin, vel og bra. Han måtte likevel få ekstradose nå. (Han kan få det to ganger i døgnet på nivå 2 da, så det er greit det, men vi har vel bare måttet gjøre det en gang eller to før i hans liv. Han har aldri vært oppe på trinn 3)

Hostegutt kom for å gå på do. Hostegutt var såpass tett at far ropte på mor for vurdering. Hostegutt fikk medisin før han ble båret i seng.

Æsjda. :( Håper dere ikke må opp på trinn tre. Og at han er finere i morgen.

Jøsses, her står det siste oppdatert 28.10 !

sikker på at du sjekker for OKTOBER?

Sept er siste gang oppdatert 28.10, men OKT er oppdatert 30.10. Sånn i tolvtiden i dag.¨

42 pper? Oi, det var lenge! Så bra at det gikk til slutt :)

Hehe ja, lillebror ble til i en petriskål på riksen. Tvangsbefruktet, kaller vi han :p

Takk, det er jeg også, spira må jo bare hete femlingen om det klaffer nå!

Ja. Det er garantert. Og du kommer til å få mange morsomme kommentarer og spørsmål når du kaller magen for femlingene.

sikker på at du sjekker for OKTOBER?

Sept er siste gang oppdatert 28.10, men OKT er oppdatert 30.10. Sånn i tolvtiden i dag.¨
Åh, kanskje det er feil liste! :D Jaja, godt jeg skal legge meg! Prøver igjen, natta!

Tvangsbefruktet faktisk, den var ny. søt :)
Ja, du vet.. ved mikroinjeksjon (icsi) tar de en sparmie, klipper av den halen og stapper den inn i egget.... tvangsbefruktning ;)

Å, det måtte til ja... Hva med eldste da, gikk det lettere da?

Innser hvor heldige vi har vært til nå egentlig...

Eldste kom til da vi sa vi kunne ta ut spiralen og "se hva som skjer"... 1 måned senere var graviditeten et faktum :p

Æsjda. :( Håper dere ikke må opp på trinn tre. Og at han er finere i morgen.

Vi får se hvordan han er i morgen tidlig. Også får vi evt be bhg holde et øye med om han blir tett. De har flere unger med inhalator i hylla si på avdeingen, så det der er de kjent med . De har lista over nivåene hans sammen med medisinene, og telefonnummer til meg og mannen på samme lapp. De har aldri trengt å gi ham noe, vi satser på at de ikke trenger det denne gangen heller.

Det er jo sånn rundt et år siden jeg brått en morgen ved levering måtte skrive medsin-lapp for ham, for jeg kom med en som hadde vært medisinfri i månedsvis, som "oi, brått var blitt tett, vi tror det holder med hjemmemedisinering (nivå to er bare fast morgen og kveld) men her er altså opplegget"

Jadda...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp