stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Natta fnatta, sove godt´a!Okei, NÅ smekker jeg sammen laptopen!! Natta damer, snakkes i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta fnatta, sove godt´a!Okei, NÅ smekker jeg sammen laptopen!! Natta damer, snakkes i morgen!
Jøsses, her står det siste oppdatert 28.10 !? Topplista blir oppdatert to ganger om dagen for tiden? Sist gang midt på dagen i dag.
Sent from my iPad using BV Forum
"de der forumgreiene dine.... tar det.. lang tid eller?"
Sitat mannen![]()
"de der forumgreiene dine.... tar det.. lang tid eller?"
Sitat mannen![]()
Takk! God natt min skatt, legg ingen klatt i sengen din i natt! (nattaregla til mamma)Natta fnatta, sove godt´a!
"..bare en katt!"Takk! God natt min skatt, legg ingen klatt i sengen din i natt! (nattaregla til mamma)
42 pper? Oi, det var lenge! Så bra at det gikk til slutt*ler*
Slikt har jeg klart å holde unna mannen.. tenk det, 42 pper og han vet enda ikke hva TR er??!!![]()
Hvorfor må "mine resepter" være så klønete å komme inn på?
Hvorfor kan ikke innloggingsløsningen som er trygg nok til å levere selvangivelsen min, og momsoppgave fra jobb være god nok til å sjekke om vi har mere medisin til guttungen uten å kontakte legen?
Neida, for jeg har ikke (fungerende) bankid nemlig.
Jeg har ikke fullført opplegget med å få meg tippekort (buypass) heller.
Men mannen har tippekort, han får ta det da. Vi må vite om vi må ringen legen.
en stykk forkjølt femåring er trappet opp til nivå to i astmamedisinen sin, vel og bra. Han måtte likevel få ekstradose nå. (Han kan få det to ganger i døgnet på nivå 2 da, så det er greit det, men vi har vel bare måttet gjøre det en gang eller to før i hans liv. Han har aldri vært oppe på trinn 3)
Hostegutt kom for å gå på do. Hostegutt var såpass tett at far ropte på mor for vurdering. Hostegutt fikk medisin før han ble båret i seng.
Jøsses, her står det siste oppdatert 28.10 !
Hehe ja, lillebror ble til i en petriskål på riksen. Tvangsbefruktet, kaller vi han42 pper? Oi, det var lenge! Så bra at det gikk til slutt
Sent from my iPhone using BV Forum
"..bare en katt!"
*dør av egen dårlig humor*
Takk, det er jeg også, spira må jo bare hete femlingen om det klaffer nå!
Hehe ja, lillebror ble til i en petriskål på riksen. Tvangsbefruktet, kaller vi han![]()
FS-humor kanskje?Ikke dårlig humor det!
Åh, kanskje det er feil liste!sikker på at du sjekker for OKTOBER?
Sept er siste gang oppdatert 28.10, men OKT er oppdatert 30.10. Sånn i tolvtiden i dag.¨
Ja, du vet.. ved mikroinjeksjon (icsi) tar de en sparmie, klipper av den halen og stapper den inn i egget.... tvangsbefruktningTvangsbefruktet faktisk, den var ny. søt![]()
*vente på*Åh, kanskje det er feil liste!Jaja, godt jeg skal legge meg! Prøver igjen, natta!
Å, det måtte til ja... Hva med eldste da, gikk det lettere da?Hehe ja, lillebror ble til i en petriskål på riksen. Tvangsbefruktet, kaller vi han![]()
Eldste kom til da vi sa vi kunne ta ut spiralen og "se hva som skjer"... 1 måned senere var graviditeten et faktumÅ, det måtte til ja... Hva med eldste da, gikk det lettere da?
Innser hvor heldige vi har vært til nå egentlig...
Sent from my iPhone using BV Forum
Æsjda.Håper dere ikke må opp på trinn tre. Og at han er finere i morgen.
Sent from my iPad using BV Forum