**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Noen jenter klarer også en aldri så liten fontene, har jeg erfart...

Ikke frøkna vår, men gutten var ekspert på å treffe oppi badekaret som stod ved siden av stelleboret der vi bodde før..

Digg.. Tror det er annerledes når det er ens egne barn. Jeg var bare barnevakt for den ungen som spydde, hadde jeg vært på jobb ville det også blitt litt annerledes.

Det er annerledes når det er egne barn. Da er jo fokuset faktisk på at lilleungen min er syk, dakkar. At jeg selv må vaske håret for tredje gang er liksom litt er sånn.... jaja.

Hah! Awsome, Sara har en katt kalt opp etter seg!

Sara som ikke utstår katter... godt gjort.

"hvorfor bor det ingen katt her i huset vårt?" lurte femåringen på i dag

"Fordi du er allergisk." svarte faren, også så han på meg og fortsatte at vi nok ikke hadde hatt en uansett...

"Fordi du er allergisk." svarte faren, også så han på meg og fortsatte at vi nok ikke hadde hatt en uansett...
Hehehehehehehe :)

Skal se hva jeg får til?
Beste jeg kan love :p Jentungen skal på sin første runde med knask osv, lovte være med. Men før og/elelr eetter kan jo gå :)

Jeg er nok ikke her før etter ungenes leggetid i morgen. Opptatt før det.

Hihi...

Sent from my iPad using BV Forum

Bra gjort mannen ! :D

Full forståelse for at folk liker forskjellige ting. Får skylde på 4-åringen her i huset :p
Og en man som er en sucker for alt på 4 :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp