Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, koselig å oppdage det daglig da ^^Takk!
Ja, vettu, jeg glemmer at jeg er gravid jeg! Er så vant til å være i hormonrus og hormondøs at det liksom... at det blir noe baby ut av dette her har jeg ikke helt kommet over enda. Daglig oppdager jeg at "Wæh! Det er jo en baby i magen min1!!"
Jeg har ikke kommet inn igjen i tempevanen, men tok en el- test ista da, og den var enten positiv eller så godt som positiv. Mannen kommer hjem i morgen og vi humpa igår og skal humpe i morgen. Så vi blir dekt opp. Skal ikke ha el før til helga egentlig.
Like nervepirrende skummelt og "kileimagendeilig" hver gangHaha, koselig å oppdage det daglig da ^^
Vi får håp på det bæsteVi får se da! Krysser fingrene for at pergo var det som skulle til!
Grafen min kan ta seg bolle. En skikkelig tørr en.
Hva har du spist for noe?Mmmm. d va godt me mat no![]()
Men jeg kjøpte nytt sete til eldste etter at han var fylt fire. Som er rent bakovervendt og ikke kan snus. han sitter godt der.
Han var på tur til "skoletreff" (de som skal begynne første klasse sammen til høsten fra forskjellige bhg samles 4 ganger i løpet av siste året i bhg) for litt siden, han og en til i hans bhg. Den andre satt på pute...
Dette var jo inne på storsenteret, og glassvegger etcetc, men da jeg så folkemengden hold jeg på å snu og flykte ned nærmeste rulletrapp![]()
Takk!
Ja, vettu, jeg glemmer at jeg er gravid jeg! Er så vant til å være i hormonrus og hormondøs at det liksom... at det blir noe baby ut av dette her har jeg ikke helt kommet over enda. Daglig oppdager jeg at "Wæh! Det er jo en baby i magen min1!!"
Løk, raspa gulrot å 1 egg, røra sammen i stekepanna å litt krydder, kjæmpegodtHva har du spist for noe?
Keep up the good work.
Så får du el sammen med meg og lykkeliten, også tar vi felles testing om et par uker?
Inn på smoothieXchange og tatt en stoooor smoothie men vi ser på alle de som går forbi, nedlasset med bilstoler og div?Hadde jeg vært der hadde du sett meg løpe ned rulletrappen før deg.![]()
HærligLike nervepirrende skummelt og "kileimagendeilig" hver gang![]()
En slags form for realitetsorienteringSkjønt![]()
Ikke så dumt detJA altså, jeg synes det var kaldt ute da jeg var på vei hjem fra babykveld på Barnas Hus, at jeg syntes det var på tide å få med seg et skjerf!
Høres kjempegodt ut! Hvordan er det med symptomer osv osv?Løk, raspa gulrot å 1 egg, røra sammen i stekepanna å litt krydder, kjæmpegodt![]()
Løk, raspa gulrot å 1 egg, røra sammen i stekepanna å litt krydder, kjæmpegodt![]()
Mammaen min er den beste på å strikke skjerf. Favorittskjerfet mitt er knallblått (sånn kongeblått), stooort og trekanta. Deeeilig deilig!Ikke så dumt det
Skjerf burde kanskje jeg også hatt, sår hals som jeg har
DET hadde vært gøy det!!!