Æ har lasta ned bildet noGleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ har lasta ned bildet noGleder meg!
Åååååh,speinnt på derre testen imårra.....men 2 billigstrimla tar ikke feil....æ e jo super nervøs jo![]()
Mmm.så rart....forstår mæ itj på kroppen din æ....Dette er den rareste utviklingen jeg har hatt med EL-tester. Æsj. Dagens er svakere enn gårsdagens?
Dagens er nederst, gårsdagens er øverst. Jeg vil jo ha mye sterkere strek i dag. Forrige syklus hadde jeg jo mye sterkere strek 14 dpo enn det jeg har i dag. Arg. Jeg vil ha EL.
Vis vedlegget 37973
Null blødningBlør du noe mer?
Min mann trener i kveld, så jeg er her, med mål på minst 200
D blir godt åHøres godt ut det!
Ja, nå har jo moderatorene ryddet opp? Da ble vi jo ikke dømt, da er det greit.Jeg bare regnet ikke med at det skulle komme før i november, og da hadde jeg ikke giddet å være med på en konkurranse hvor jeg kanskje i ettertid skulle bli dømt. Jeg mente jo, og mener jo fortsatt, at vi ikke bevisst har gjort noe galt. Og det har jo moderatorene vært enige i nå. Så da er jeg glad igjen. Og da må vi skravle!
JIppi!!!!No e d bærre å skravle ivei,som vanlig![]()
Jippi,jippi,jippiSå, så. Så glad nå!!!
Rart.
Denne er vel og merke tatt nå, rett etter middag, men jeg håper det betyr at tempen snart stiger.
Vis vedlegget 37976
Vi e kjæmpego på såntOg det er vi gode på!
Æ har lasta ned bildet no![]()
Det finnes alltid ei fornuftig forklaringKan være bare fordi det er på ettermiddagen. LH nivået synker gjennom dagen vettu. Du får ta en ny i morgen på formiddagen dersom du ikke får et stort temphopp i morgen da!![]()
Så, så. Så glad nå!!!
Vises jo ingenting på bildet i forhold t virkeligheta...Jeg har sett det!
Og det er vi gode på!
Da e vi kjæmpeglaJa, det er vi glade for, og da er det bare å være glad!![]()
Vet det, men jeg håper, det er jo to dager siden den positive.Kan være bare fordi det er på ettermiddagen. LH nivået synker gjennom dagen vettu. Du får ta en ny i morgen på formiddagen dersom du ikke får et stort temphopp i morgen da!![]()
Vi e flenk på å skravleJepp! Dette kan vi jo egentlig godt.
Mmm.så rart....forstår mæ itj på kroppen din æ....