**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dette er den rareste utviklingen jeg har hatt med EL-tester. Æsj. Dagens er svakere enn gårsdagens?

Dagens er nederst, gårsdagens er øverst. Jeg vil jo ha mye sterkere strek i dag. Forrige syklus hadde jeg jo mye sterkere strek 14 dpo enn det jeg har i dag. Arg. Jeg vil ha EL.

Vis vedlegget 37973
Mmm.så rart....forstår mæ itj på kroppen din æ....

Min mann trener i kveld, så jeg er her, med mål på minst 200

Så bra. Jeg har valgt å ikke publisere mine siste mål jeg, siden vi blir spionert på. Paranoid!

Ja, nå har jo moderatorene ryddet opp? Da ble vi jo ikke dømt, da er det greit. :) Jeg bare regnet ikke med at det skulle komme før i november, og da hadde jeg ikke giddet å være med på en konkurranse hvor jeg kanskje i ettertid skulle bli dømt. Jeg mente jo, og mener jo fortsatt, at vi ikke bevisst har gjort noe galt. Og det har jo moderatorene vært enige i nå. Så da er jeg glad igjen. Og da må vi skravle!

Så, så. Så glad nå!!!

Rart.

Denne er vel og merke tatt nå, rett etter middag, men jeg håper det betyr at tempen snart stiger.

Vis vedlegget 37976

Kan være bare fordi det er på ettermiddagen. LH nivået synker gjennom dagen vettu. Du får ta en ny i morgen på formiddagen dersom du ikke får et stort temphopp i morgen da! :)

Kan være bare fordi det er på ettermiddagen. LH nivået synker gjennom dagen vettu. Du får ta en ny i morgen på formiddagen dersom du ikke får et stort temphopp i morgen da! :)
Det finnes alltid ei fornuftig forklaring :)

Vet det, men jeg håper, det er jo to dager siden den positive.

Mmm.så rart....forstår mæ itj på kroppen din æ....

Nei, ikke jeg heller. Jeg må se hva som skjer de neste dagene, men EL har å komme! Jeg skal ikke ha forsinket EL hvert fall. Får ikke lov å begynne å tulle til syklusene i pp 5!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp