**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Åååååh,speinnt på derre testen imårra.....men 2 billigstrimla tar ikke feil....æ e jo super nervøs jo :p

Skjønner veldig godt at du er spent nå! :)

Jeg blir borte en stund, men kommer tilbake senere i dag! :)

Da e ongan henta å dæm villa ha tomatsuppe m makaroni å rundstykker idag :)

Dette er den rareste utviklingen jeg har hatt med EL-tester. Æsj. Dagens er svakere enn gårsdagens?

Dagens er nederst, gårsdagens er øverst. Jeg vil jo ha mye sterkere strek i dag. Forrige syklus hadde jeg jo mye sterkere strek 14 dpo enn det jeg har i dag. Arg. Jeg vil ha EL.

301013.jpg

Jeg ville ikke, men nå når moderatorene har ryddet opp allerede så er jeg med. De skrev jo at de skulle se på det 1. november (sånn som jeg forstod det) og da ville jeg ikke være med i påvente av en dom (hvor jeg opplevde meg forhåndsdømt). Nå er det jo ryddet opp før 1. november, så da er vel saken ute av verden igjen? Da heier jeg på oss, også må vi får deg oppover på listen igjen. Eller?
Hurra, da skal du og jeg skravle masse i kveld, ja!.

Hurra, da skal du og jeg skravle masse i kveld, ja!.

Ja, du er her i kveld eller? For mannen roper "HUSARBEIDE" her nå. Du vet. Han er jo samme kategori som din på det derre. :p

Ja, du er her i kveld eller? For mannen roper "HUSARBEIDE" her nå. Du vet. Han er jo samme kategori som din på det derre. :p
Min mann trener i kveld, så jeg er her, med mål på minst 200

Dette er den rareste utviklingen jeg har hatt med EL-tester. Æsj. Dagens er svakere enn gårsdagens?

Dagens er nederst, gårsdagens er øverst. Jeg vil jo ha mye sterkere strek i dag. Forrige syklus hadde jeg jo mye sterkere strek 14 dpo enn det jeg har i dag. Arg. Jeg vil ha EL.

Vis vedlegget 37973

Rart.

Denne er vel og merke tatt nå, rett etter middag, men jeg håper det betyr at tempen snart stiger.

1383150565894.jpg

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp