Vel du skrev jo mye når du klagde over reglene, de teller de også![]()
Hahahaha... Det er jo VELDIG morsomt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel du skrev jo mye når du klagde over reglene, de teller de også![]()
Åååååh,speinnt på derre testen imårra.....men 2 billigstrimla tar ikke feil....æ e jo super nervøs jo![]()
Nervøs som bærre fy.....Skjønner veldig godt at du er spent nå!![]()
Æ blir å bort, ska hent ongan i bhagen å spis middag,men ska innom etter leggetidJeg blir borte en stund, men kommer tilbake senere i dag!![]()
Åååååh,speinnt på derre testen imårra.....men 2 billigstrimla tar ikke feil....æ e jo super nervøs jo![]()
Æ ska prøv å last ned etter hvert...no ska æ hent ongan i bhagen snartJeg har lyst til å se bilde!!!!
Jeg blir borte en stund, men kommer tilbake senere i dag!![]()
Æ ska prøv å last ned etter hvert...no ska æ hent ongan i bhagen snart![]()
Da har familien min kommet hjem, og jeg forsvinner litt
Hurra, da skal du og jeg skravle masse i kveld, ja!.Jeg ville ikke, men nå når moderatorene har ryddet opp allerede så er jeg med. De skrev jo at de skulle se på det 1. november (sånn som jeg forstod det) og da ville jeg ikke være med i påvente av en dom (hvor jeg opplevde meg forhåndsdømt). Nå er det jo ryddet opp før 1. november, så da er vel saken ute av verden igjen? Da heier jeg på oss, også må vi får deg oppover på listen igjen. Eller?
Hurra, da skal du og jeg skravle masse i kveld, ja!.
Min mann trener i kveld, så jeg er her, med mål på minst 200Ja, du er her i kveld eller? For mannen roper "HUSARBEIDE" her nå. Du vet. Han er jo samme kategori som din på det derre.![]()
Dette er den rareste utviklingen jeg har hatt med EL-tester. Æsj. Dagens er svakere enn gårsdagens?
Dagens er nederst, gårsdagens er øverst. Jeg vil jo ha mye sterkere strek i dag. Forrige syklus hadde jeg jo mye sterkere strek 14 dpo enn det jeg har i dag. Arg. Jeg vil ha EL.
Vis vedlegget 37973

Da har familien min kommet hjem, og jeg forsvinner litt
Da e ongan henta å dæm villa ha tomatsuppe m makaroni å rundstykker idag![]()
Æ ska prøv å last ned etter hvert...no ska æ hent ongan i bhagen snart![]()