**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Min sitter her, og jeg innser at vi kanskje er på en sånn der "jeg venter på ham, og han venter på meg"

Han venter definitiv på meg hvert fall. Så jeg må gå. Men måtte finne ut av hvorfor jeg hadde fått noe innboksen. Derfor jeg kom tilbake. Skulle egentlig på badet jeg.

Æ kjæm å skravle imårra kveill æ...håpe nån av dokk e opp da :)

will do. (dobbeltsjekket, engelsk er lov)

Tuppeline svever dog i høøøøøøøtyrisiko, for hun skriver ikke "på norsk, svensk, dansk eller engelsk" (Nei, dialekt ER IKKE norks skriftspårk. Langt, langt derifra i ditt tilfelle...)
Knis!

- Taster med appen -

Var ikke ment som spamming hvert fall. Var ment som tull. For å "antyde" at du jukset. Samme det. Skal passe på at jeg ikke tuller på en måte som kan tolkes som juks eller å bryte reglene lenger. Jeg bare skravler med dere egentlig jeg. Ja, jeg vil holde meg på topp 20, for vi har konkurranseinnstinkt, men MENS jeg skravler tenker jeg jo ikke sånn på ordentlig på det. Hvis det gir noen mening?

Ja, mens vi skravler, så bare skravler jeg.

Utenom når du minner meg på premien ved å vise bilder og sånn da

will do. (dobbeltsjekket, engelsk er lov)

Tuppeline svever dog i høøøøøøøtyrisiko, for hun skriver ikke "på norsk, svensk, dansk eller engelsk" (Nei, dialekt ER IKKE norks skriftspårk. Langt, langt derifra i ditt tilfelle...)
ÆÆæææææh, what.....ka har æ gått glipp av no :)

Natta damer!

- Taster med appen -

Jeg går til sak om de stenger deg ute!! Med Sara som advokat!

- Taster med appen -

Hihi.. Takk! Hvis Lykkeliten_86 forsvinner fra forumet i morgen får dere rope meg tilbake inn her.

Regler og nettvett for egenpublisering
Som bruker av forumet og evnt. blogg/bildegalleri forplikter du deg til å kjenne til og overholde reglene. Ved oppdateringer vil beskjed bli gitt på forumet, og det er brukernes ansvar å lese oppdateringene. Brudd på reglementet kan føre til utestengelse.
Babyverden/Familieverden (heretter BV/FV) tar hyppige stikkprøver av innlegg som publiseres på forumet, bloggene og bildegalleriene. Du er selv ansvarlig for innholdet i innleggene du publiserer og bruken av råd og opplysninger du mottar på forumet.

Så LES DEM!

Vi kan ikke risikere at dere blir borte på teknikaliteter...

forumreglene.
Språk
Blogginnlegg eller innlegg på forumet kan skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk.

Oj jøsses. Så hvis man skal lære noen å kjøpe øl i Spania så kan man bli blokket ute da? Jaja. Pass på å ikke spøke med det hvert fall, hvis man blir ekskludert etter to advarsler bare?

Jeg vil tippe at stelleveske-tråden kan være ekstra utsatt for "stikkprøver", og lesere fra andre underforum som evt rapporterer...

Jeg vil tippe at stelleveske-tråden kan være ekstra utsatt for "stikkprøver", og lesere fra andre underforum som evt rapporterer...

Ja... Det er kanskje det som har skjedd? Guri. Jeg er FS-jukse-dama?

Oj jøsses. Så hvis man skal lære noen å kjøpe øl i Spania så kan man bli blokket ute da? Jaja. Pass på å ikke spøke med det hvert fall, hvis man blir ekskludert etter to advarsler bare?

Jeg tipper at det funker så lenge det klart fremgår poenget...

men at en bruker som bare skriver på spansk ikke har noe her å gjøre?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp