**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Grue mæ t tanta kjæm, da blir d masse venting på EL...å tjo å hei :p

Vente på EL.

Det er det jeg har gjort de siste to ukene.

Ja, tre uker sånnsett, men den første uka blødde jeg jo, og visste at el ikke kom.

Men dag 21 nå. Vente og se har jeg gjort ei stund...

Men hvordan har det seg at en tråd ikke funker?

Når denne gjør?

Vente på EL.

Det er det jeg har gjort de siste to ukene.

Ja, tre uker sånnsett, men den første uka blødde jeg jo, og visste at el ikke kom.

Men dag 21 nå. Vente og se har jeg gjort ei stund...
Venta så læng.....du har litt sånn rar syklus du :) Håpe du får el snart,sånn at du blir fort gravid :)

Æ føle sånn på mæ at tanta kjæm å dein følelsa like æ ikke :p

Rfsu har en sånn test som vise om man e gravid 6 daga før mens....

Æsj, ALLE andre funker ikke?

Venta så læng.....du har litt sånn rar syklus du :) Håpe du får el snart,sånn at du blir fort gravid :)

Jeg har en rar/dum syklus ja. Det er sånn mine er. Derfor er "vente og se" blitt et utrykk....

Edit; andre tråder virker, bare treigt...

Rfsu har en sånn test som vise om man e gravid 6 daga før mens....

Som KAN vise det 6 dager før, men som sannsynligvis ikke gjør det, for den er ikke mer magisk den enn noen andre, altså!

6 dager før er for en gjennomsnittssyklus 8 dpo, og for svært mange har ikke egget festet seg enda da, engang (det skjer (5) 7-10 dpo) og uansett hvor sensitiv en test er, ER et derfor slett ikke sansynlig med utslag 6 dager før.

Som KAN vise det 6 dager før, men som sannsynligvis ikke gjør det, for den er ikke mer magisk den enn noen andre, altså!

6 dager før er for en gjennomsnittssyklus 8 dpo, og for svært mange har ikke egget festet seg enda da, engang (det skjer (5) 7-10 dpo) og uansett hvor sensitiv en test er, ER et derfor slett ikke sansynlig med utslag 6 dager før.
Da lært æ nå nytt :) Tenkt å klar å hold mæ t Torsdag, for mensen ska kom på Fredag...

Dukke no tanta opp,så e æ ikke gravid å om den itj kjæm....så e æ kanskje gravid :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp