Mi e splitter ny....kjøpt i årDet har jeg også.
Den er .... en anelse oppbrukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi e splitter ny....kjøpt i årDet har jeg også.
Den er .... en anelse oppbrukt
Oj,så mang....æ har litt å ta igjæn,skjønne æ ...9231, og der hørte jeg at mannen kom hjem
Når oppdatere dæm neste gang mon tro....?en andel av de jeg har skrevet i dag var før 11 da, og derved med i siste oppdaterte toppoversikt
Mi e splitter ny....kjøpt i år![]()
Når oppdatere dæm neste gang mon tro....?
Æ hadd ei sånn....men så fekk æ ei skinnstelleveske av gubben i årMin har overlevd to unger, den er fra 2008 og brukt kontinuerlig siden. (mest i den tiden jeg har hatt permisjon med dem da, men den dag i dag er det der helsekortene deres bor, den er med på alle reiser, med skifttøy til begge og bleier til henne.
Ane itj kor langt ned æ e på lista i dag æ....men e nok itj under topp 20![]()
Speinnanesfør var det jo gankse fast sånn i 6-7 tida på morgenen, men i det siste har det vært helt andre tider. Så vi får nå bare
VENTE OG SE!
Æ e vel rundt 13-14 no...det er du helt sikkert ikke, du er over meg, og jeg forventer å være topp 20 fortsatt
Æ hadd ei sånn....men så fekk æ ei skinnstelleveske av gubben i år![]()
SpeinnanesArti derre lista..
![]()
Da krysse æ fingran for at en av dokk vinndet er det vi håper å vinne nå...
Masse venting i disse tiderja, er jo det.
Vente og se. Vente og se, det er visst bare det jeg gjør nå om dagen.
Får skravle litt t, så e æ færdi...bynne å bli trøtt![]()
Da krysse æ fingran for at en av dokk vinn![]()
D e bra, skarvle iveiVeldig snart leggeklar her.
Mannen er kommet hjem, men han skal visst sykle litt før han legger seg, så han er i alle fall ikke leggeklar helt enda.
Jeg skravler litt til da, før jeg legger meg.