Nei. Greit da. Det er litt digg med uker uten spesielle planer og.
Kan jo legge planer om skravler med deg, da
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Greit da. Det er litt digg med uker uten spesielle planer og.
Ja, er rart det der. Satser på at jeg våkner opp litt og kanskje kan se det selv etter hvert =)
Kan jo legge planer om skravler med deg, da
Hehe, ja, man må få seg litt tykk hud og spisse albuer på genereltHaha.. Ja, nei, jeg kan nok ikke bruke en hel dag på skravling. Og så er det ikke nok liv her inne på FS til å få det til. Og jeg blir svimmel ute på Generelt. Synes det er mye hyggeligere her inne hvor vi er så få at vi blir litt "kjent". Det er for mange på Generelt. Og litt for mange kvinnfolk.
Hahaha, neidu, det kan jeg fortelle deg at jeg ikke harJa, det er jo hyggeligst.Du har sikkert den fine gløden nå!
Hehe, ja, man må få seg litt tykk hud og spisse albuer på generelt
Godt å høre at det er god stemning her inne da![]()
Hahaha, neidu, det kan jeg fortelle deg at jeg ikke har![]()
Hehe, ja, man må få seg litt tykk hud og spisse albuer på generelt
Godt å høre at det er god stemning her inne da![]()
Tror myeav det som lager stemninger er at vi er alle i samme situasjon.
Vi er alle prøvere.
På Generelt er det alt fra førstegangsprøvere til de som er ferdige med å få barn...
Blir fort litt hummer og kanari
Hehe, ja, det stemmer det. Og sikkert mange damer med mye hormoner ute og går. Da kan det fort gå litt hett for seg innimellom. Da jeg var ny holdt jeg meg langt unna generelt. Nå er det blitt en vaneTror myeav det som lager stemninger er at vi er alle i samme situasjon.
Vi er alle prøvere.
På Generelt er det alt fra førstegangsprøvere til de som er ferdige med å få barn...
Blir fort litt hummer og kanari
Da er vi toVi later som. Jeg sitter med uvasket hår og har det på listen for i dag, må vaske håret i dag. Det er fett. Mannen sier likevel at jeg er søt her jeg sitter på sofaen. Så da later jeg som. "Fake it until you make it". Heter det ikke det da?![]()
Hehe, ja, det stemmer det. Og sikkert mange damer med mye hormoner ute og går. Da kan det fort gå litt hett for seg innimellom. Da jeg var ny holdt jeg meg langt unna generelt. Nå er det blitt en vane![]()
Jeg synes det var enklere å være inne på generelt etter jeg lærte meg å gi litt mer faen. Samt jeg velger meg jo trådene jeg føler jeg har noe å bidra i. Men jeg skjønner hva du mener.Jeg var inne på Generelt i starten, fordi jeg ikke var prøver enda så jeg turte ikke annet enn å presentere meg her inne. Synes liksom ikke jeg kunne forstyrre prøverne før jeg faktisk hadde sluttet på pillen. Så jeg ble jo vant med klimaet på Generelt. MEN nå som jeg har flyttet inn på FS har jeg blitt veldig godt vant med de herlige damene som er her inne. Det er jo her det er fantastisk å være.<3
Jeg synes det var enklere å være inne på generelt etter jeg lærte meg å gi litt mer faen. Samt jeg velger meg jo trådene jeg føler jeg har noe å bidra i. Men jeg skjønner hva du mener.![]()
Hihi, jeg har vært der inne hele helgen, og har kost megJada. Jeg snoker på Generelt innimellom. Og velger å holde meg unna en hel del. Men blir veldig fort sliten der inne.![]()
Hehe, så bra. Slik konker skaper som regel mer felleskap og samholdOg nå i oktober har det vært ganske bra trykk på FS synes jeg. Så da har det jo vært noe som skjer nesten hele tiden og veldig trivelig å være her. Kan hende det er fordi Sara har utfordret oss til å skravle oss inn på listene, og høyt opp.![]()
Hihi, jeg har vært der inne hele helgen, og har kost meg![]()
Hehe, så bra. Slik konker skaper som regel mer felleskap og samholdLove it!