Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bittelitt kanskjeGod kombinasjon æ å gubben tydeligvis
![]()
OkMens jeg har under et år på forumet med dette nicket...
Jeg har mange år på bv, og en del tusen innlegg med gammel profil, men disse 8700 er siden november i fjor...
Å dæm 3 første kom uten grapefruktjuice å greier...Noe sånt
Vi får lett onga![]()
Trist å tenk på at d her blir vårres 4 å sistemann...![]()
Dokk har no klart det før, så da klare dokk d igjænMens jeg og mannen min egentlgi ikke er en god miks for å lage unger.
Meg, som ikke har så ofte EL. Og han som ikke har soldater i tipp-topp stand.
Men hey, vi klarer det. det tar bare tid.
Også funker amming som prevensjon for meg. ikke bare fullamming av baby under 6 mnd, men amming 1-2 ganger idøgnet av en toåring funker også...
OkÆ hadd over 10 000 me mitt gamle nick,men fekk itj t å logg inn,så mått laga nytt....
D e litt sårt å tenk på ja...siste gangen man får gravidmage,kjenne bevegelsan i magen å forventningan å alt det som følge med...Tenker litt det samme.
Dette blir også vår siste.
Er egentlig litt trist
Ok, da skjønne æ at du villa bytt nick jaJeg laget bare nytt fordi det andre var ikke anonymt, det var for mange som kjenner MEG som vet hvem det er, og det ønsket jeg ikke nå som jeg ville prøve igjen og ikke fortelle det til noen.
Å dæm 3 første kom uten grapefruktjuice å greier...![]()
Æ kjøpt dukkehus i dag![]()
Mine kom vældi lett,med spiral til å med....så vi e nok fruktbar jaMine to første kom også uten grapefruktjus, men det er jo egentlig godt nr jeg bare fant rett jus...
Men de kom ikke uten PRØVING over lang tid, det gjorde de ikke da.